جزییات خبر

امضای تفاهم نامه‌ همکاری میان مجتمع گاز پارس جنوبی و سازمان فنی و حرفه‌ای

تفاهمنامه همکاری میان سازمان فنی و حرفه‌ای و مجتمع گازپارس جنوبی به امضا رسید.

تفاهمنامه همکاری میان سازمان فنی و حرفه‌ای و مجتمع گازپارس جنوبی به امضا رسید.
(سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷) ۰۸:۰۷

مجتمع گاز پارس جنوبی با رویکرد مسئولیت اجتماعی این تفاهم‌نامه را با سازمان فنی و حرفه ای استان امضا نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ این تفاهم‌نامه با حضور مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی و مدیر کل آموزش فنی حرفه‌ای استان بوشهر، در جهت تقویت بنیه علمی نیروهای پیمانکاری و تعیین میزان مهارت و صلاحیت فنی و اجرایی شاغلان حاضر در محدوده پیمانکاران فعال صنایع به امضا رسید

گفتنی است با این اقدام، ضمن تعیین استانداردهای شغلی برای مشاغل حاضر و فعال در صنعت، محیط شغلی از ابعاد حرفه ای تبیین می‌شود. علاوه بر این بطور موازی با برگزاری دوره های آموزشی نسبت به آشنا سازی و تقویت نیروی ماهر تا رسیدن به تناسب شغل و شاغل در رده پیمانکاران اقدام می‌شود.

هم‌اکنون پیمانکاران بیش از دو سوم نیروی اجرایی در صنایع را تشکیل می دهند و این یک تحول بنیادین نیز محسوب می‌شود.

جلب مشارکت ذینفعان و استفاده بهینه از خلاقیت و پتانسیل آموزشی، تخصص و فنی طرفین و تربیت مربیان سازمان فنی حرفه ای نیز از اهداف این اقدام محسوب می‌گردد .

بر همین اساس، تفاهم نامه فوق در تاریخ 27 آذرماه سال جاری میان سازمان فنی و حرفه‌ای و مجتمع گاز پارس جنوبی منعقد گردید که محور آن بر تبادل تجارب، و تضارب فنی، مهندسی قرارگرفته است.

شایان ذکر است در این تفاهم نامه مقررشد مشارکت در تدوین استانداردهای مورد نیاز مشاغل پیمانکاری - نیاز سنجی آموزشی کارکنان پیمانکار - مشارکت در امر آموزش و توانمندسازی مربیان مراکر آموزشی - نظارت برفرآیند آموزش - تامین تجهیزات و هزینه های برگزاری دوره های آموزشی و همکاری برای المپیاد ملی مهارت استان بوشهر بر عهده مجتمع گار پارس جنوبی باشد.

از سوی دیگر مواردی از قبیل بکارگیری ظرفیت مراکز آموزشی برگزاری دوره های کارآموزی - تامین پوشش بیمه مسئولیت مدنی افراد - خدمات مشاوره و هدایت آموزشی افراد و مشارکت در تدوین استانداردهای آموزشی برعهده سازمان فنی حرفه ای باشد .

1
سوم
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۴ دی ۱۳۹۷) ۰۸:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید