جزییات خبر

در دیدار شورای شهرستان عسلویه، با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

مسائل اشتغال جوانان منطقه، الودگی هوا ، توسعه فضای سبز و مسئولیت های اجتماعی مطرح شد

مسائل اشتغال جوانان منطقه، الودگی هوا ، توسعه فضای سبز و مسئولیت های اجتماعی مطرح شد
(چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷) ۱۴:۲۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در این نشست گفت: می توانیم در سایه همدلی و خرد جمعی، مشکلات مطرح شده را در حوزه های مختلف را در منطقه عسلویه مرتفع نمایم.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهرستان عسلویه، با مهندس فرهنگ مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که اعضای شورای شهرستان عسلویه حضور داشتند به موضوعاتی از قبیل آلودگی هوا، اشتغال جوانان منطقه، حوزه سلامت و بهداشت اشاره شد.

مهندس فرهنگ در این نشست گفت: توسعه ی صنعتی که در جنوب استان بوشهر در دو دهه ی گذشته تا کنون انجام شده مثال زدنی و بی نظیر می باشد و امیدواریم این پیشرفت ها روز به روز بیشتر شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه عنوان داشت: امیدواریم تمامی مسائل و مشکلات مطرح شده با رهبری و محوریت سازمان منطقه ویژه و انرژی اقتصادی پارس و همکاری تمامی شرکت های منطقه به نتیجه ی بسیار مطلوبی نزدیک شود.

در ادامه ی این نشست بوهندی نجفی رئیس شورای شهر عسلویه افزود: امنیت و وحدت منطقه اکنون سرلوح تمامی کارهای می باشد و باید روی این دو مقوله خیلی توجه ویژه شود.

وی گفت: مردم فهیم و قدر شناس شهرستان عسلویه همواره در مسیر سربلندی اقتصاد کشور گام نهاده و در کنار صنعت با دلسوزی حضوری فعال خواهند داشت.


نجفی در ادامه گفت: ما باید در کنار هم برای رفع مشکلات مردم و منطقه تلاش نماییم و بکوشیم مسائل را حل نماییم.

وی در ادامه عنوان داشت: اکنون مهمترین مسئله ی که وجود دارد مشکل اشتغال جوانان است و باید تصمیماتی در این خصوص اتخاذ گردد.

نجفی در پایان خاطرنشان کرد: فضای سبز باید در منطقه ی شهرستان عسلویه با کمک تمامی شرکت های مستقر در منطقه توسعه یابد .


1
1

1
1
1
1

مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷) ۱۴:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید