جزییات خبر

رئیس حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی؛

برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای پیشبرد اهداف مجتمع گاز پارس جنوبی

برنامه‌ریزی دقیق و منسجم برای پیشبرد اهداف مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷) ۰۷:۳۳

در مجتمع گاز پارس جنوبی بالغ بر 600 دستگاه خودروی سبک و سنگین وجود دارد که تعمیر و نگهداری آن‌ها بر عهده واحد حمل و نقل است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی؛ امان‌الله خضری، رئیس حمل و نقل این مجتمع عظیم گازی گفت: بخش دیگری از فعالیت‌ها مربوط به ماشین آلات سنگین است که بیشتر شامل جرثقیل‌ها و دیگر موارد است که عمدتا در بازه تعمیرات اساسی مورد استفاده هستند.

وی ادامه داد: آماده به کار بودن این دستگاه‌ها به‌خصوص در دوره تعمیرات اساسی بسیار حیاتی است.

امان‌الله خضری تصریح کرد: تغییرات بنیادی و زیرساختی باید در سازمان حمل و نقل انجام شود. چرا که با توجه به تحصیلات همکاران می‌خواهیم بخشی به‌عنوان مهندسی حمل و نقل راه‌اندازی کنیم تا همکاران ما بتوانند خدماتی را در زمینه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انجام دهند.

وی افزود: در نهایت باید نقشه راه حمل و نقل ترسیم شود و برنامه‌های کوتاه مدت و بلند مدت تنظیم شوند. در این زمینه از چند پژوهشکده دعوت کرده‌ایم تا حضور پیدا کنند و برنامه حمل و نقل مجتمع تدوین شود.

این مقام مسئول ادامه داد: فرآیندهای حمل و نقل را شناسایی کرده‌ایم تا در قالب فرآیندها، این کار انجام شود و در قالب یک نرم افزار فعالیت‌ها مدیریت شوند.

خضری اظهار داشت: این اتفاقات مجموعا باعث خواهد شد در چند سال آینده تغییرات بنیادی و مهمی در بخش حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی انجام شود و به بهره‌وری در این حوزه دست حواهیم یافت. رسیدن به بهره‌وری با دانش روز، در راستای استراتژی سازمان هدف اصلی ماست.

رئیس حمل و نقل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: یکی از مبانی اساسی در بحث ارتقای خدمات و ایمن‌سازی حمل و نقل، آموزش و استفاده از تکنولوژی روز است. در این زمینه آموزش‌های تخصصی و عمومی متناسب با نیاز همواره برگزار می شود. هر 6 ماه آموزش‌های عمومی که بیشترین تأثیر را در کاهش نرخ حوادث دارد، هم‌اکنون انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تغییراتی در شرح کار پیمان حمل و نقل داده‌یم با هدف کیفی‌سازی خدمات است. با این کار پیمان را به سمت عملکردمحور برده‌ایم تا اهرم تشویقی باشد.

از سوی دیگر ارزیابی عملکرد از سمت مجتمع تا کارکنان پیمانکار در یک رویه مناسب صورت می‌گیرد و افرادی که عملکرد مناسبی داشته باشند تشویق می‌شوند.

خضری همچنین اظهار داشت: کلیه خودروهای استیجاری ما به سامانه GPS مجهز است و عملکرد و شاخص‌های این ماشین آلات و راننده بررسی می‌شود تا نظم و ایمنی لازم ایجاد شود.

وی در پایان تصریح کرد: هدف اصلی ما افزایش و ارتقای فعالیت‌ها و کیفیت خدمات است.





(دوشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۷) ۰۷:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید