جزییات خبر

دومین دوره از لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد

دومین دوره از لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی آغاز شد
(شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷) ۱۲:۱۷

دومین دوره از لیگ بسکتبال مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور شش تیم از پالایشگاههای مجتمع آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جمشید منصوری رئیس هیئت بسکتبال مجتمع در این باره افزود: دوره دوم لیگ بسکتبال مجتمع در روزهای شنبه هرهفته و به مدت 10 هفته و به صورت رفت و برگشت و در مرحله ی حذفی و فینال برگزار خواهد شد.

منصوری در ادامه عنوان داشت: بازیهای لیگ در هفته اول با انجام سه مسابقه با حضور علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد و در پایان این نتایج به دست آمد.

در بازی اول، تیم مشترک پالایشگاه نهم و دهم به مصاف قهرمان دوره قبل، تیم ستاد رفت که تیم ستاد با درخشش در گام اول توانست تیم مشترک پالایشگاه نهم و دهم را با نتیجه 47 بر 32 شکست دهد.

در بازی دوم، تیم مشترک پالایشگاه پنجم و هفتم با تیم پالایشگاه دوم به رقابت پرداختند که در پایان تیم پالایشگاه دوم توانست با نتیجه 42 بر 32 تیم مقابل خود را شکست دهد.

در بازی سوم نیز تیم مشترک پالایشگاه اول و ششم به مصاف تیم مشترک پالایشگاه سوم و چهارم رفتند که در پایان تیم پالایشگاه اول و ششم توانستند با نتیجه 31 بر 25 برابر تیم مقابل به پیروزی دست یابند.

منصوری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی مدیران و کارکنانی که در جهت آغاز دوره دوم لیگ تلاش نمودند گفت: امیدواریم در سایه ی همدلی و رقابت سالم بتوانیم در جهت سلامتی و ارتقاء روحیه ی نشاط و شادابی کارکنان، مسابقات خوبی را برگزار نمائیم .

1
1
1

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۷) ۱۲:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید