جزییات خبر

همسو با شناسایی نقاط قوت و موانع اثربخشی تعمیرات اساسی

نشست ارزیابی تعمیرات اساسی سال97 پلایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست ارزیابی تعمیرات اساسی سال97 پلایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۱۱

نشست ارزیابی تعمیرات اساسی سال97 پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی و ارائه راهکار برای تعمیرات اساسی سال آینده همسو با شناسایی نقاط قوت و موانع اثربخشی تعمیرات اساسی برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، نشست ارزیابی تعمیرات اساسی پالایشگاه ششم با حضور مدیران و کارکنان این پالایشگاه و رئیس بازرسی فنی ستاد برگزار شد.

رییس تعمیرات پالایشگاه ششم مجتمع گفت: در عصری که تحولات پیوسته به وقوع می پیوندند، باید متناسب و همگام با تغییرات، از نگرش‌های نوین علمی در حوزه های مختلف مدیریتی استفاده کرد.

این مقام مسئول در ادامه با تاکید بر افزایش ضریب اطمینان و لزوم آمادگی در برخورد با تغییرات و چالش‌ها اظهار داشت: نگهداری و تعمیرات دو مفهوم اساسی در سازمان‌ها تولیدی و مراکز صنعتی است که تحقق و اعمال آنها موجب افزایش کیفیت و بهره‌وری و کاهش چشم‌گیر هزینه‌های تولید خواهد شد.

وی با اشاره به رویکردهای نوین علمی در زمینه نگهداری و تعمیرات در پالایشگاه‌ها و مراکز صنعتی افزود: تولید پایدار از طریق بهسازی تجهیزات و تاسیسات پالایشگاه و روان سازی و بهبود فرایندهای حوزه تعمیرات، امکان پذیر است.

رییس تعمیرات پالایشگاه ششم به عملکرد واحد بازرسی فنی پالایشگاه اشاره کرد و گفت: تمامی موانع و ایرادات ذکر شده در گزارش بازرس فنی از قبیل خوردگی، تاول زدگی، گرفتگی خطوط، قطعات معیوب و غیره مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد واحدهای مرتبط به منظور رفع مشکلات اقدام و همچنین این موارد در تعمیرات اساسی سال آینده مدنظر قرار گیرد.

وی در پایان عنوان داشت: تجهیزات و نیروی انسانی نقش مهمی در افزایش بهره وری و تولید دارند بنابراین ما باید برای حفظ روند تولید در بالاترین سطح از نظر کمیت و کیفیت، مسئله نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه و برنامه ریزی شده را مورد توجه قرار دهیم.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷) ۱۱:۱۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید