جزییات خبر

به مناسبت هفته پدافند غیر عامل؛

نشست پدافند سایبری در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

نشست پدافند سایبری در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷) ۱۰:۰۰

همزمان با هفته ی پدافند غیر عامل، نشست پدافند سایبری در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سعید ساداتی، رئیس HSE پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: نشست پدافند سایبری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل در این پالایشگاه برگزار گردید.

در ابتدای این نشست؛ مهندس علیپور رئیس تعمیرات پالایشگاه چهارم، پدافند سایبری را از موضوعات مهم روز دانست و عنوان نمود: در بحث پدافند غیر عامل همه کارکنان باید اطلاعات لازم را داشته , چرا که در عظیم ترین مخزن گازی دنیا و قطب اقتصادی کشور مشغول به خدمت هستیم و برنامه های آموزشی و بهبود در حوزه پدافند سایبری از نیازهای امروز سازمان ما می باشد.

در این نشست که با استقبال کارکنان از مجموعه های پالایشگاهی، ستادی و بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفت، آقای دهداری به عنوان مربی در این نشست گفت: حملات سایبری نسبت به سایر حملات نظامی و غیر نظامی از اهمیت بیش تری برخوردار است.

وی در ادامه عنوان داشت: توجه به زیر ساخت های سایبری حفظ اطلاعات، افزایش دانش و هوشیاری کارکنان و شناسایی تهدیدات و حفظ دارائی ها سایبری بیش تر احساس می شود.

به گفته ی وی، با عنایت به رهنمود ها و تاکیدات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اهمیت پدافند غیر عامل در برابر انواع تهدیدات و محور های نفوذ دشمن امید است با روحیه جهادی و مقاومت و با مدیریت انقلابی و کارآمد و بهره گیری از رویکرد های جهاد کبیر و نهادینه سازی فرهنگ پدافند غیر عامل و از سویی اولویت بخشیدن به اصول و ملاحضات پدافند غیر عامل اقدام شایسته به عمل آید.

وی به آسیب های اجتماعی فضای سایبری نیز اشاره نمود و گفت: نمی توان منکر جذابیت های ارتباط در فضای مجازی شد اما این نکته را نیز نباید از یاد برد که فضای مجازی، فضایی است که در عین داشتن فرصت ها و قابلیت ها می تواند مخاطرات و تهدید های زیادی داشته باشد.

دهداری در پایان افزود: با تاکید بر رعایت مقررات و ضوابط و اجرای الزامات پدافند غیر عامل می تواند حرکتی موثر و راهگشا باشد تا شاهد کم ترین میزان تبعات ناشی از حوادث باشیم.


1
1

مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷) ۱۰:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید