جزییات خبر

برگزاری پروژه آموزشی ، ارزشیابی " تحقیق در شغل " در واحد HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری پروژه آموزشی ، ارزشیابی " تحقیق در شغل " در واحد  HSE پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۳۶

پروژه آموزشی ، ارزشیابی " تحقیق در شغل " با حضور کارکنان پرتلاش و همکاری واحد HSE در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ محمود محمدی رئیس HSE و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم با اعلام این خبر گفت: با هدف ارزیابی دانش همکاران در حوزه تخصصی شغل مربوطه، تعیین و ارتقا سطح صلاحیت حرفه ای، استقرار سیستم خودآموزی، تعیین نقاط قوت و قابل بهبود و همچنین برنامه ریزی آموزشی جهت بهبود و ارتقای سطح دانش همکاران این پروژه انجام شد.

وی با بیان اینکه این دوره حدود سه ماه به طول انجامید اظهار داشت: کلیه کارکنان اداره HSE و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم بالغ بر 100 نفر در این طرح شرکت کردند که قریب به 70 نفر ساعت آموزش با ضریب نفوذ 100 درصدی صورت پذیرفت.

محمدی در ادامه تصریح کرد: یک شیوه نامه در چهار فصل طراحی شد که شرکت کنندگان در فصل اول سه موضوع شناخت محیط پیرامون، شناخت پارس جنوبی، شناخت شرایط عمومی پالایشگاه نهم مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: در فصل دوم استاندردها، الزامات و دستورالعمل های شغل تخصصی خودشان شناسایی شد.
محمدی افزود: در فصل سوم هر آنچه در فرایند پالایشگاه و شغل وجود داشت شناسایی و به واقعیت های کاری اشاره شد.

این مقام مسئول عنوان داشت: در فصل چهارم کارکنان هرآنچه در فصل سوم و چهارم یافته اند انطباق ها و عدم انطباق ها را عنوان و پیشنهاد بهبود ارائه دادند.

رئیس HSE و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم بیان کرد: پروژه توسط استاد راهنما و هیئت داوری که متشکل از رئیس HSE، نخبه هر شغل و کارشناس آموزش بود مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار گرفت.

به گفته ی وی، محققانی که نمره زیر 60 گرفتند تجدید دوره شده و نمرات 60 تا 75 سطح سه صلاحیت، نمرات 75 تا 90 سطح دو صلاحیت و نمرات 90 به بالا نیز سطح یک صلاحیت حرفه ای شغل دریافت کردند.

رئیس HSE و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم خاطرنشان شد: این امتیاز ها در سطح حقوق و مزایا تاثیرگذار است و همچنین گواهینامه پایان دوره نیز برای محققان صادر می گردد.

1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید