جزییات خبر

همسو با بررسی و پیگیری مشکلات شهرک مسکونی پارس جم؛

دومین جلسه ی مجتمع مسکونی پارس جم با هیأت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

دومین جلسه ی مجتمع مسکونی پارس جم با هیأت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷) ۱۳:۰۷

در راستای بررسی و پیگیری مسائل رفاهی، خدماتی و ورزشی شهرک مسکونی پارس جم، دومین جلسه ی مجتمع مسکونی پارس جم با هیأت رئیسه مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این نشست که در ساختمان ستاد مجتمع برگزار شد، علی اکبر قره بیگلو، مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل مجتمع در راستای همکاری و رفع مشکلات شهرک مسکونی گفت: امیدواریم با رهنمودها و پیگیری های مدیر عامل و مدیران ستادی مجتمع، مشکلات شهرک مسکونی پارس جم در کوتاه ترین بازه زمانی مرتفع گردد.

قره بیگلو در ادامه عنوان داشت: خوشبختانه مشکل پروازی خانواده های ساکن شهرک پارس جم که در جلسه ی نخست مطرح گردید، اکنون به طور کامل مرتفع گردیده است واین مهم موجبات رضایتمندی خانواده های ساکن شهرک را به همراه داشته است.

در ادامه ی این نشست مهندس فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به حل مشکلات شهرک پارس جم گفت: مسائل و مشکلات کنونی شهرک پارس جم باید با اولویت و اهمیت بالا با شتاب طبق برنامه ریزی مرتفع گردد.

فرهنگ با اشاره به مشکلات کنونی مدارس و مهد کودک های پارس جم عنوان داشت: موارد و نیازمندیهایی که در جلسه نخست مطرح شد، بخشی انجام شده و اقدامات باقیمانده نیز در اولویت نخست قرار داده و در جهت رفع آن تلاش های موثر تا حصول نتیجه نهایی بعمل آید.

گفتنی است در این نشست، مسائلی از قبیل وضعیت آب و منابع تامین آب مجتمع مسکونی، تعویض شبکه ی آب منطقه شهید تندگویان، مشکلات سیستم تهویه مطبوع شهرک 372 واحدی، راه اندازی آسانسور، نیازمندی های ICT و رفاهی مدارس، تعمیرات اساسی اماکن ورزشی، کمبود فضاهای ورزشی و نقاشی داخلی منازل مورد بررسی قرار گرفت.



1
1

1
1
1
1
1
1
1
1



مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷) ۱۳:۰۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید