جزییات خبر

همسو با ارتقا و حفظ کرامت مردم و ارباب رجوع در نظام اداری

آغاز به کار، کارگروه تکریم ارباب رجوع در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

آغاز به کار، کارگروه تکریم ارباب رجوع در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷) ۰۸:۵۶

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز به کار، کارگروه تکریم ارباب رجوع و برگزاری اولین نشست در این حوزه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، احمد ولی‌پور، مدیر پالایشگاه ششم مجتمع با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف تحول اداری، ارتقا و حفظ کرامت مردم و ارباب رجوع در نظام اداری است.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان اینکه علت وجودی هر سازمان و دستگاه، خدماتی است که به افراد جامعه ارائه می‌دهد، اظهار داشت:‌ ساز و کارهای لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به مراجعه‌کنند‌گان، تحت عنوان طرح تکریم کارکنان و ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه‌ای است و در راستای نهادینه‌سازی این امر در پالایشگاه ششم، اقدام به تشکیل این کمیته نمودیم.

وی در ادامه افزود: تکریم ارباب رجوع به منزله رعایت حقوق افراد و در حقیقت بیانگر سطح شعور اجتماعی هر سازمان است و ما امیدواریم با شروع فعالیت این کمیته،شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی عملکرد کارکنان پالایشگاه در حوزه‌های مختلف باشیم.

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: رفتار مناسب همراه با گشاده‌رویی در برخورد با مراجعه‌کنندگان، سرعت عمل در انجام امور ارباب رجوع، نپرداختن به امور شخصی، راهنمایی مراجعان با ارائه توضیحات کافی، نوع پوشش و رعایت شئونات اسلامی و اداری و مرتب و منظم بودن محیط کار از معیارهای ارزیابی کارمندان ادارات و سازمان‌هاست.

ولی‌پور در ادامه با اشاره به اینکه هر پست و مقامی در اسلام، عنوان مسئولیت و امانت را در بر دارد افزود: کسانی که منصب و مسئولیتی را در جامعه به عهده دارند، باید افرادی امانتدار و صالح باشند و هیچ‌گاه از مسئولیت خود سوءاستفاده نکنند یا حقوق دیگران را ضایع نسازند.

مدیر پالایشگاه ششم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه پاسخگویی‌ وتکریم ‌ارباب ‌رجوع‌ در همه سازمان‌ها نقش‌ محوری‌ و اساسی‌ دارد افزود: مشارکت‌ همه افراد سازمان‌ در اجرای‌ طرح‌ تکریم‌ ارباب‌رجوع‌ برای‌ رسیدن‌ به‌ اهداف‌ سازمان‌، ضروری‌ است و‌ آمادگی‌ کارکنان‌ برای‌ پاسخگویی‌، مقدمات‌ توسعه پایدار را فراهم‌ می‌سازد.

گفتنی است در پایان جلسه حکم مسئولیت اعضای کمیته توسط ایشان ابلاغ و آقای علی داغباشی به عنوان رییس کارگروه طرح تکریم ارباب رجوع در پالایشگاه ششم منصوب گردید.

 


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷) ۰۸:۵۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید