جزییات خبر

با هدف استاندارد سازی مکاتبات اداری

برگزاری کارگاه آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری کارگاه آموزشی آیین نگارش و مکاتبات اداری در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷) ۱۰:۳۳

دوره ی یکروزه آیین نگارش و مکاتبات اداری ویژه کارکنان پیمان پشتیبانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی داغباشی رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم مجتمع با اعلام این خبر گفت: مکاتبات اداری یکی از اصلی‌ترین راه‌های ارتباط سازمانی و از مهمترین ابزارها برای دستیابی به اهداف سازمان و بیانگر میزان دانش و تخصص کارکنان و مدیران سازمان می‌باشد.

داغباشی با اشاره به اهمیت توانمندسازی کارکنان پشتیبانی و بهبود ارتباطات سازمانی گفت: به همت شرکت شاهین صنعت جنوب، پیمانکار پشتیبانی پالایشگاه ششم، دوره آموزشی مذکور با حضور کارکنان اداری و دفتری در محل ساختمان آموزش این پالایشگاه برگزار گردید.

این مقام مسوول با بیان اینکه روان، قابل درک بودن و سره‌ نویسی، از ویژگی‌های مهم یک نوشته خوب است تصریح کرد: به کارگیری لغات و اصطلاحات سنگین و بیگانه در مکاتبات اداری، تشخیص درست و دقیق مفاهیم را دشوار می‌سازد.

وی در پایان با اشاره به اینکه ما باید توانمندی زبانفارسی و همچنین ضرورت استفاده از دستورات ویرایشی مطابق مصوبات فرهنگستان زبان و ادب فارسی را مورد توجه جدی قرار دهیم اظهار داشت: آشنایی با ضوابط مورد استفاده در نامه‌نگاری وتسلط بر شیوه‌های نوین نگارشی، امری ضروری برای کارکنان ادارات و سازمان‌ها محسوب می‌شود.

گفتنی است خانم دکتر سراجی، دکترای زبان و ادبیات فارسی و مولف کتاب آیین نگارش، تدریس دوره را برعهده داشتند.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۷) ۱۰:۳۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید