جزییات خبر

همسو با ارتقای سلامت نظام اداری

برگزاری جلسه کارگروه سلامت نظام اداری پالایشگاه نهم پارس جنوبی

برگزاری جلسه کارگروه سلامت نظام اداری پالایشگاه نهم پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۲۵

نشست کارگروه سلامت نظام اداری با حضور مدیران و کارکنان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای ارتقاء سلامت نظام اداری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی, جلسه کارگروه سلامت نظام اداری و مقابله با فساد اداری در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور اعضای این کارگروه تشکیل شد.

سطوتی دبیرکمیته سلامت نظام اداری پالایشگاه نهم گفت: این کارگروه در تاریخ 28 دیماه 94 فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی هدف از تشکیل این کارگروه را پایش, کنترل و نظارت بر حسن اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد عنوان کرد و اظهار داشت: قانون مذکور در آبانماه 1390 پس از تایید مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط رئیس مجلس شورای اسلامی ابلاغ شد.

سطوتی افزود: به همین منظور کارگروه های 9گانه حوزه سلامت نظام اداری در پالایشگاه نهم تشکیل شد.

دبیرکارگروه ارتقا سلامت نظام اداری پالایشگاه نهم تصریح کرد: با توجه انقضا احکام صادره و همچنین جابه جایی تعدادی از اعضای کمیته تعداد اعضای کمیته از 7 به 13 نفر افزایش یافت تا شاهد ارتقا سطح بهبود کیفی در این حوزه نیز باشیم.

وی با بیان اینکه در دو جلسه قبلی ترمیم کمیته و همچنین تشکیل کارگروه های 9 گانه مصوب شد اظهار داشت: در این جلسه اطلاع رسلانی اجمالی در خصوص مطالب و تبادل نظرات مطرح شده در جلسه سلامت نظام اداری شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی که با حضور رئیس بازرسی شرکت ملی گاز ایرن برگزار شد صورت گرفت.

این مقام مسئول در ادامه افزود: همچنین در خصوص سقف مجاز ریالی برای فرایند خرید در معاملات جزء پالایشگاه در چارچوب مقررات و قوانین مربوطه تصمیم گیری صورت گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم که متخصصان و کارکنان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی در سایه ی کارگروهی و همدلی بتوانند در مسیر دستیابی به بهترین و مطلوب ترین نتایج گام بردارند.

1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۲۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید