جزییات خبر

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی

توجه ویژه به توسعه نگرش فرآیندی و سیستمی در مجتمع گاز پارس جنوبی

توجه ویژه به توسعه نگرش فرآیندی و سیستمی در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۱۸

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با توجه بسیار ویژه به توسعه ی نگرش فرآیندی و توسعه نگرش سیستمی با بهره وری و اثربخشی بسیار خوب ماموریت و رسالت خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جلسه افتتاحیه ممیزی خارجی سیستم های مدیریت یکپارچه مجتمع بیان کرد: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی در صنعت نفت، گاز و انرژی کشور رسالت و ماموریت بسیار بزرگی را به دوش دارد .

فرهنگ در ادامه عنوان داشت: با بهره وری و اثربخشی بسیار خوب و شایسته ماموریت و رسالت بسیار بزرگ خود را به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

وی عنوان داشت: این مهم با توسعه نگرش فرآیندی و توسعه ی نگرش سیستمی در مجموع محقق خواهد شد و اکنون جبهه ی کاری تیم ممیزی پنج پالایشگاه و ستاد می باشد.

به گفته ی فرهنگ، روند توسعه ی پیوسته و شتابان ما در مجتمع گاز پارس جنوبی به گونه یی است که اکنون تصدی گری 10 پالایشگاه مهم را بر عهده داریم و این روند توسعه کماکان ادامه خواهد داشت.

فرهنگ در ادامه به بیان اهمیت بسیار مهم مشارکت کارکنان در انجام ارزیابی اشاره نمود و خاطرنشان کرد: متخصصان و کارکنان مجتمع در روزهای گذشته به صورت کامل و پیوسته در انجام ارزیابی ها مشارکت داشته اند و کماکان درانجام این فرآیند با مشارکت کامل گام بر خواهند داشت و با شفافیت کامل و با ارائه ی اطلاعات دقیق این فرآیند را به سرانجام خواهند رساند.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امیدواریم که این فرآیند که فرآیندی بسیار مهم در چرخه ی یادگیری مجتمع و بلوغ سازمانی می باشد، با کیفیت و اثربخشی خوبی همراه باشد و خروجی خوبی همراه با اطلاعات مفید به دنبال داشته باشد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید