جزییات خبر

با جلوگیری از انتشار گازهای اسیدی و خوردگی تاسیسات

عملیات ساخت اجکتورهای واحد گوگرد سازی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت

عملیات ساخت اجکتورهای واحد گوگرد سازی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت
(شنبه ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۱۶

رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: همسو با جلوگیری از انتشار گازهای اسیدی و خوردگی در تاسیسات، عملیات ساخت اجکتورهای واحد گوگرد سازی پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سید پیام سجادی، رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع گفت: اجکتورهای واحد گوگرد سازی پالایشگاه که به علت خوردگی شدید مدتی در فرآیند قرار نداشتند به همت متخصصان و کارکنان پرتلاش کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم با موفقیت بازسازی شد.

وی در ادامه اظهار داشت: با انجام فرآیند مهندسی معکوس بر روی مدل تخریب شده و آنالیز متریال ، اسناد فنی آن تولید گردید.

وی ادامه داد: با راهبری متخصصان و کارکنان کارگاه مرکزی و متخصصان بخش های جوشکاری و تراشکاری این مهم ساخته و با استانداردهای لازم آزمایش گردید.

سجادی در ادامه خاطرنشان کرد: ساخت این تجهیز درون پالایشگاه علاوه بر خودکفایی و کسب دانش فنی آن، منجر به صرفه اقتصادی یک میلیارد ریالی برای پالایشگاه شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: از سوی دیگر از لحاظ فرآیندی، مانع از انتشار گازهای اسیدی و خوردگی تاسیسات در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی خواهد شد.

سید پیام سجادی، رئیس کارگاه مرکزی پالایشگاه نهم مجتمع در پایان عنوان افزود: متخصصان کارگاه مرکزی اکنون با تمام تلاش در مسیر خود اتکایی گام های بزرگی برداشته اند و امیدواریم در سایه همدلی و کار گروهی و خرد جمعی در این آزمون بزرگ  و مهم سربلند باشیم.

 
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۱۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید