جزییات خبر

با گذشت 17 روز از بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی فازهای 20 و21؛

75 درصد پیشرفت کلی در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی

75 درصد پیشرفت کلی در عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۵۲

مدیر بهره برداری پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: با تلاش شبانه روزی واحدهای عملیاتی و با گذشت 17 روز، عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم مجتمع با 75 درصد پیشرفت ، با موفقیت در حال انجام است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ کامبیز صفتی، مدیر بهره برداری فازهای 20 و21 مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان این مطلب افزود: اقدامات عملیاتی و تعمیراتی در فاز 21 پالایشگاه هشتم طبق برنامه زمانبندی، با پیشرفت کامل ( 100 در صدی ) با موفقیت پایان یافت.

صفتی در ادامه با اشاره به انجام مهمترین اقدامات و دستاوردهای عملیات تعمیرات اساسی در فاز 21 خاطرنشان کرد: بازدید از مخازن و برج های ردیف های سوم و چهارم، عملیات پیگرانی فاز 21، تکمیل نمودن مشکلات عمده و پانج های باقیمانده طرح از اقدامات مهم انجام شده در فاز 21 می باشد.

وی ادامه داد: اقدامات اصلاحی بر روی سیستم های برق پالایشگاه، بازبینی تعداد 256 ولو از دیگر اقدامات مهم و اساسی در بازه زمانی عملیات تعمیرات اساسی در فاز 21 پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی می توان برشمرد.

این مقام مسئول به انجام عملیات تعمیرات اساسی در فاز 20 این پالایشگاه نیز اشاره نمود و عنوان داشت: عملیات تعمیرات اساسی در فاز 20 پالایشگاه هشتم مجتمع با 68 درصد پیشرفت فیزیکی بدون هیچ گونه حادثه ناتوان کننده با موفقیت در حال انجام است.

صفتی، مدیر بهره برداری فازهای 20 و21 مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان مهمترین اقداماتی که تاکنون در فاز 20 به ثمر نشسته است گفت: بازرسی کامل ردیف اول گازی، تعویض کاتالیست های بستر های نم زدایی، عملیات پیگرانی، ارسال بیش از 240 عدد شیر جهت تعمیرات به کارگاه مرکزی، انجام عملیات رادیو گرافی مربوط به زمان طرح از اقدامات مهم در فاز 20 می باشد.

به گفته ی صفتی، عملیات حساس پایش و ثبت مقدار اتان و گاز صادراتی، رفع نشتی های موجود در روی خطوط بخار به تعداد 160 مورد، دانلود کردن برنامه های سازندگان پکیج های موجود در بازه توقف کامل پالایشگاه هشتم از دیگر موارد مهم انجام شده در فاز 20 می توان ذکر نمود.

صفتی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مدیران متخصصان و کارکنانی که در بازه زمانی تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم نقش آفرین بوده اند گفت: امیدواریم طبق برنامه زمانبندی شده، اولین عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه هشتم در تاریخ 18 مرداد ماه با موفقیت به سرانجام برسد.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۵۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید