جزییات خبر

برگزاری کارگاه مهارت افزایی مدیران و کارکنان در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری کارگاه مهارت افزایی مدیران و کارکنان در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۴۵

کارگاه آموزشی مهارت افزایی روسا وسرپرستان با رویکرد مربیگری (coaching) در بازه زمانی دو روز، در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی، مهران صادقی مسئول آموزش پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در راستای ارتقا و توسعه توانمندی مدیران و روسای پالایشگاه اول، اداره آموزش اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی مهارت افزایی روسا وسرپرستان با رویکرد مربیگری نمود.

صادقی در ادامه افزود: در این کارگاه که اعضای هیات رئیسه پالایشگاه اول در راس مخاطبان دوره بودند "مدل رئیس در نقش مربی" از ابعاد مختلف بررسی شد ویژگی های مدیر و ابزارهای مورد نیاز از یک سوء و شرایط و ویژگی های کارمند از سوی دیگرمورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مربی دوره بهزاد خشنود در ادامه گفت: برای ایجاد تغییر و ماندگاری نگرش جدید (مربیگری) در رفتار مخاطبان دوره از کارگاه آموزش "اسکی نجات" و "پروژه انتقال" و روش Role Play برای نقش آفرینی در شرایط و موفقیت های مختلف استفاده نمود.

صادقی در ادامه افزود: در روز دوم مهارت زیر ساختی در مربیگری که از اصول مدیریت تبعیت می کند در محور مباحث قرار گرفت و با اجرای "کارگاه پروژه انتقال" نیز شیوه کاربردی ابزار های مدیریتی، درحین انجام بازی خلاقانه برای شرکت کنندگان ارائه شد.

وی گفت: تجزیه و تحلیل هر کدام از کارگاه های آموزشی، از نکات برجسته ای بود که نقاط قوت مدیران و توانایی های قابل بهبود آنان را بطور روشن شناسایی و مورد بحث و تبادل نظر قرار داد.

شایان ذکر است این برنامه با حضور فعالانه مدیران و اعضای هیات رئیسه پالایشگاه اول در دو روز با رضایتمندی کامل و برجسته به اجرا درآمد.

1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۸:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید