جزییات خبر

در 4 ماه نخست امسال محقق شد

فرآورش بیش از 7 هزار و 300 میلیون استاندارد متر مکعب گاز در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی

فرآورش بیش از 7 هزار و 300 میلیون استاندارد متر مکعب گاز در پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۲۶

سرپرست مدیریت پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه ، بیش از 7 هزار و 300 میلیون استاندارد متر مکعب گاز از سکوی دریایی دریافت شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهدی گرامی شیرازی با بیان اینکه در ابتدای سال تاکنون اقدامات بسیار موثری همسو با فرآورش مستمر و پایدار گاز در فازهای 2 و3 مجتمع گاز پارس جنوبی صورت گرفته است گفت: در 4 ماه نخست سال جاری، با تلاش و همت تمامی کارکنان و متخصصان در پالایشگاه دوم بیش از 7 هزارو 300 میلیون استاندارد متر مکعب گاز از سکوی دریایی دریافت شده است.

گرامی در ادامه عنوان داشت: پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی با انجام اقدامات اصلاحی و کارهای مهم تعمیراتی توانسته است در مسیر فرآورش مستمر و پایدار گاز نقش بسزایی را ایفا نماید.

وی در ادامه به ارسال گاز شیرین به خط سراسری (56 اینچ ) نیز اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در بازه زمانی 4 ماه نخست سال جاری، بیش از 6 هزار و 563 میلیون استاندارد متر مکعب گاز شیرین جهت مصارف داخلی به خط سراسری تزریق شده است.

این مقام مسئول افزود: از ابتدای سال 97 تا پایان تیرماه، 430 میلیون استاندارد متر مکعب گاز از پالایشگاه دوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز به پتروشیمی پارس ارسال گردیده است.

به گفته ی وی، در همین بازه زمانی، بیش از 8 میلیون 128 هزار و 693 بشکه میعانات گازی در فازهای 2 و3 مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و صادر شده است.

مهدی گرامی شیرازی به تولید گوگرد دانه بندی شده در پالایشگاه دوم نیز اشاره نمود و عنوان داشت: در 4 ماه نخست سال جاری، بیش از 42 هزار و 210 تن گوگرد دانه بندی شده در این پالایشگاه تولید شده است.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۷ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۲:۲۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید