جزییات خبر

با مشارکت دانش آموزان روستای هاله شهرستان عسلویه ؛

آیین روز هوای پاک توسط واحد حفاظت محیط زیست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی

آیین روز هوای پاک توسط واحد حفاظت محیط زیست پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۴۹

به مناسبت روز ملی هوای پاک با شعار "با هم به سوی هوای پاک " واحد محیط زیست پالایشگاه پنجم با مشارکت دانش آموزان مدرسه تختی روستای هاله، در راستای اشاعه فرهنگ حمایت و حفاظت از محیط زیست توسط جوامع محلی، سواحل زیبای نایبند را پاکسازی نمودند.


به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ؛ امید معرفیان فرد، رئیسHSE پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی، دانش‌آموزان محلی و بومی مستقر در سواحل خلیج فارس را به عنوان تشکیل دهنده نسل های آینده این خطه از خاک کشور و همچنین رابط بین نسل حاضر با نسل‌های آینده معرفی نمود که دارنده‌ی پتانسیل بالای یادگیری، ظرفیت سازی و بستر سازی در جهت حمایت و حفاظت از محیط زیست می باشند.

معرفیان‌فرد در ادامه افزود: مسئولان و نهادهای دولتی در مناسبت‌های گوناگون محیط‌زیستی، تلاش خود را جهت بارورسازی اندیشه این آینده سازان به کار گیرند.

وی بر همین اساس گفت: بیشترین صدمات زیست‌محیطی در وهله اول دامنگیر جوامع محلی و جریان‌های زنده در اکوسیسم های موجود در منطقه می گردد.

این مقام مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: متاسفانه حجم زیادی از انواع زباله‌ها توسط انسان‌ها در سواحل تخلیه می شود که علاوه بر ایجاد منظره های ناخوشایند در اکثر موارد منجر به مرگ جانداران می گردد.

رئیسHSE پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: لذا در همین راستا می توان با پررنگ نمودن نقش جوامع محلی در جهت حفظ و نگهداری از این اکوسیستم ها به عنوان حفاظت کنندگان این مواهب خدادادی، می توان آینده روشن‌تری را برای محیط زیست رقم زد.

در این مراسم دانش آموزان و دوستداران محیط زیست، پاکسازی ساحل را به عنوان بخشی از درس زندگی خود تجربه نمودند.

همچنین در پایان آیین روز هوای پاک و به منظور قدردانی از مشارکت دانش آموزان به رسم یادبود هدایایی به دانش آموزان این مدرسه اهدا گردید.

تت

مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵) ۱۵:۴۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید