جزییات خبر

برگزاری دوره آموزشی Machine Lubrication Analyst در مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری دوره آموزشی Machine Lubrication Analyst در مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۴۵

رئیس آموزش نیروی انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: دوره آموزشی Machine Lubrication Analyst جهت کارشناسان پایش وضعیت ستاد و پالایشگاه ها در محل سالن آموزش مجتمع برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، رامین پوراسماعیل گفت: با توجه به نقش آموزش اثر‌بخش در ارتقای سطح شایستگی‌های کارکنان به عنوان سرمایه‌های اصلی سازمان و در مسیر تحقق نگاه استراتژیک آموزش که همان توسعه‌ی دانش و مهارت کارکنان میباشد در همین راستا اداره آموزش دوره مذکور را برگزار نموده است.

این مقام مسئول در ادامه گفت: این دوره با هدف آنالیز روانکاری ماشین آلات و کاهش هزینه های تعمیرات و افزایش قابلیت اطمینان آنها است بگونه ای که طول عمر ماشین الات رابطه مستقیمی با نحوه روانکاری و انتخاب روانکار مناسب و آنالیز داده های مربوط به تجهیز دارد. لذا برگزاری دوره منسجم و کامل در سطوح 1 و 2 مطابق با استاندارد ایزو برای کارشناسان پایش وضعیت اجتناب ناپذیر است.

آقای پوراسماعیل اضافه کرد: از این شرکت 10 نفر از همکاران گروه پایش وضعیت ستاد و پالایشگاه های مجتمع حضور دارند که این دوره توسط دو مدرس مجرب و متخصص خارجی اهل انگلیس و کرواسی از تاریخ 31 تیرماه 97 در محل مرکز شهیدبهشتی جم شروع شده و بمدت 6 روز ادامه دارد.

لازم بذکر است در صنعت نفت بدلیل تعدد ماشین آلات حساس و تجهیزات دوار، مراقبت از آنها و پایش روانکاری آنها باعث افزایش تولید و کاهش هزینه تعمیرات میشود. لذا افزایش مهارت کارشناسان حوزه پایش وضعیت با حضور در این دوره محقق میشود و اثرات برگزاری دوره با افزایش کارکرد ماشین آلات قبل از تولید مستمر بعنوان یک اقدام پیشگیرانه نمایان خواهد شد.

مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید