جزییات خبر

در سه ماه نخست سال جاری؛

تولید بیش از 8 میلیون 900 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی

تولید بیش از 8 میلیون 900 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۵:۲۹

در 3 ماه نخست سال جاری، بیش از 8 میلیون و 900 هزار بشکه میعانات گازی در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی تولید و صادر گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ بهزاد سالاری مدیر پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: در سایه‌ی همدلی متخصصان و کارکنان پالایشگاه چهارم بالغ بر 8 میلیون و 894 هزار و 129 بشکه میعانات گازی در سه ماه نخست سال جاری در سطح پالایشگاه چهارم تولید و صادر شده است.

وی در ادامه افزود: در سه ماه ابتدای سال بیش از 112 هزار و 131 تن پروپان و 57 هزار و 518 تن بوتان در این پالایشگاه فراورش شده است.

سالاری در ادامه با اشاره به گاز صادراتی از این پالایشگاه عنوان داشت: در سه ماهه سال جاری بیش از 4 هزار و 195 میلیون استاندارد متر مکعب گاز تولید و صادر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: 2 هزار و 516 استاندارد میلیون متر مکعب گاز نیز به پالایشگاه های اول، دوم، سوم، پنجم و هفتم نیز ارسال گردیده است.

گفتنی است؛ پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی نیز از ابتدای خرداد ماه سال جاری به ردیف دریافت کنندگان گاز از پالایشگاه چهارم پیوسته است.

سالاری در پایان گفت: امسال 170 هزار تن تولید LPG در پالایشگاه چهارم داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21.5 درصد افزایش تولید LPG بوده است.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۵:۲۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید