جزییات خبر

با هدف ایجاد مسیر بهبود زیر ساخت مناسب ؛

جلسه ارائه گزارش پیشرفت پیمان پژوهشی استقرار نظام مدیریت دارایی فیزیکی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

جلسه ارائه گزارش پیشرفت پیمان پژوهشی استقرار نظام مدیریت دارایی فیزیکی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۴:۱۸

جلسه ارائه گزارش پیشرفت پیمان پژوهشی استقرار نظام مدیریت دارایی فیزیکی با حضور مدیر کل مدیریت دارایی فیزیکی وزارت نفت, مدیر هماهنگی و نظارت بر تولید و رئیس امور بازرسی فنی شرکت ملی گاز ایران و مدیرعامل و مدیران ستادی و پالایشگاهی مجتمع گاز پارس جنوبی در محل سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این نشست، هادی هاشم زاده فرهنگ، مدیرعامل مجتمع در این باره گفت: هدف از برگزاری این جلسه مهم که در دو بخش تنظیم شده است، در ارتباط با دو پروژه بهبود ، فرصتی بسیار مهم برای رشد و شکوفای مجتمع به وجود امده است.

وی در ادامه افزود: امیدواریم از محل اجرای این دو پروژه مهم مسیر بهبود زیرساخت های بسیار مهمی برای آینده کاری پالایشگاه های مجتمع فراهم شود.

فرهنگ در ادامه با اشاره به انجام اولین پروژه عنوان داشت: اولین پروژه استقرار نظام مدیریت ودارایی فیزیکی است که به صورت پایلوت در پالایشگاه چهارم در حال اجرا و پیاده سازی است.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجموعه مجتمع گاز پارس جنوبی همواره در کنار پروژه های شرکت ملی گاز همسو و همگام بوده است و همکاری های لازم را انجام خواهد داد.

مهندس فرهنگ گفت: مجموعه ی عظیم مجتمع با توجه به اهمیت موضوع و بحث دارایی های فیزیکی و گستردگی در مجتمع همواره این دغدغه وجود داشت که اجرای این کار مهم را به صورت خیلی دقیق و مناسب پیاده سازی و اجرایی نماید.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۷) ۱۴:۱۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید