جزییات خبر

با ایجاد انگیزش و جذب کارکنان به اماکن ورزشی؛

عملیات ترمیم و بهسازی استخر روباز استراحتگاه شیرینو مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت

عملیات ترمیم و بهسازی استخر روباز استراحتگاه شیرینو مجتمع گاز پارس جنوبی پایان یافت
(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷) ۱۵:۱۳

عملیات ترمیم و بهسازی استخر روباز شیرینو مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف ایجاد نشاط و شادابی و جذب کارکنان به اماکن ورزشی با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، غلامعلی کریمی، مسئول کمپ های مسکونی مجتمع گاز پارس جنوبی در این باره گفت: انجام این عملیات، در بازه زمانی 10 روزه و با هدف ایجاد انگیزه و ارتقاء سطح نشاط و شادابی کارکنان پرتلاش مجتمع با موفقیت به سرانجام رسید.

وی در ادامه عنوان داشت: در انجام این پروژه اقداماتی از قبیل طراحی و نقاشی دیواره ها، بدنه و کف با استفاده از رنگ ها و طرح های شاد پایان یافت.

کریمی در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت و رهنمودهای مدیران و مسئولین مجتمع گاز پارس جنوبی، بتوانیم گام های موثری در مسیر گسترش سطح نشاط و ترویج و سوق دادن کارکنان به اماکن ورزشی برداریم.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به انجام پروژهای مهم در استراحتگاه های مجتمع عنوان داشت: خوشبختانه در حال حاضر در استراحتگاه های خلیج فارس، بیدخون، شیرینو نیز عملیات پالت گذاری، ترمیم و تعویض کف سالن های ورزشی در دست اقدام می باشد و انتظار داریم این مهم با سرعت و با کیفیت بسیار خوب به سرانجام برسد.


2
2
1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷) ۱۵:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید