جزییات خبر

در سال گذشته؛

اهداف آموزشی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی به طور کامل تحقق یافت

اهداف آموزشی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی به طور کامل تحقق یافت
(شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۰۸

رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت؛ واحد آموزش پالایشگاه چهارم طی یک برنامه ریزی منظم و منسجم، اهداف آموزشی سال 96 را به صورت کامل و جامع محقق نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ اسماعیل خالقی، رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم در این باره گفت: واحد آموزش پالایشگاه چهارم، با هدف توسعه مهارت، دانش و توانمند سازی سرمایه های انسانی، نسبت به تدوین برنامه آموزشی از طریق رعایت اولویت فراوانی متقاضیان هردوره بر اساس تقویم آموزشی سال1396 و همچنین تطبیق و تنظیم این برنامه ها با زمان حضور کارکنان در محل کار اقدام نموده است.

وی در ادامه عنوان داشت: تحقق 32 هزار و 80 نفرساعت آموزش نیروهای رسمی حین خدمت و تحقق 5 هزار و 488 نفرساعت آموزش یکی از مهمترین دستاوردهای این واحد بوده است.

خالقی ادامه داد: تغذیه اطلاعات آموزشی همکاران رسمی، قراردادمستقیم و پیمانکار در سیستم ایده و برگزاری دوره های زبان ( تعیین سطح / اجراء / آزمون پایان دوره)، هماهنگی و برنامه ریزی به منظور حضور همکاران در همایش ها ودوره های آموزشی خارج از سازمان از مهمترین فعالیت های واحد آموزش پالایشگاه چهارم در سال گذشته می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به دیگر اهداف و دستاوردهای مهم سال گذشته افزود: تهیه گزارش نظرسنجی همکاران در سال گذشته و اجرای آن در سال جاری، تهیه نیازسنجی آموزشی همکاران رسمی و قرارداد مستقیم ( 6 دوره آموزشی به ازای هرنفر)، نیروهای قرارداد مستقیم و تحقق 6400 نفر ساعت آموزش نیرو های پیمانکار و پرداخت پاداش نفرات اول تا سوم هر دوره آموزشی از مهمترین این دستاوردها بوده است.

وی با اشاره به تعامل و همکاری بسیار سازنده و موثر با واحد های دانشگاهی منطقه گفت: در سال گذشته حضور 26 نفر کارآموز دانشگاهی در پالایشگاه در رشته های مختلف و پذیرش 9 نفر از کارورزان جویای کار منطقه ویژه در قالب طرح فنی شغل محور در راستای توانمندسازی آنان جهت ورود به بازار کار از دیگر اقدمات مهم این واحد بوده است.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه چهارم ادامه داد: برگزاری دوره زبان انگلیسی بصورت تلفنی (TCP) جهت مدیران و رؤسای سازمان، دستیابی به 100% از اهداف تعیین شده سالانه ، نرخ نفوذ آموزش 99%، سرانه آموزشی همکاران رسمی( 94 ساعت) و سرانه همکاران قرارداد مستقیم(77 ساعت)از اهداف مهم در سال گذشته بوده است






مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۲ تیر ۱۳۹۷) ۱۰:۰۸
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید