جزییات خبر

همسو با ساماندهی وضعیت استقرار کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

8 ساختمان اپراتوری ضد انفجار در سایت صنعتی فازهای 4 و5 افتتاح شد

8  ساختمان اپراتوری ضد انفجار در سایت صنعتی فازهای 4 و5 افتتاح شد
(سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۰۰

8 ساختمان اپراتوری ضد انفجارمتناسب با پدافند غیر عامل در سایت صنعتی پالایشگاه سوم بر اساس استاندارها و مقررات ملی ساختمان با حضور مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید حمید تقوی مقدم، مهندس ارشد اجرای طرح های ساختمانی و اداری پالایشگاه سوم گفت: 8 ساختمان اپراتوری ضد انفجارمتناسب با پدافند غیر عامل در سایت صنعتی با تلاش متخصصان و کارکنان این پالایشگاه در کوتاه ترین بازه زمانی ممکن با حضور مدیر عامل مجتمع افتتاح شد.


تقوی مقدم در ادامه عنوان داشت: جهت اجرا پس از طی فراینده مناقصه، پیمان شماره 030016 با موضوع احداث 8 دستگاه ساختمان اپراتوری ضد انفجار متناسب با پدافند غیر عامل در سایت صنعتی پالایشگاه سوم منعقد و در مهرماه سال 94 با حضور نمایندگان کارفرما و پیمانکار تحویل زمین گردید و رسماً شروع بکار نمود.

وی در ادامه عنوان داشت: متخصصان و کارکنان پالایشگاه سوم با استفاده از حجم بالای متریال مورد استفاده در این پروژه مهم توانستند این مهم را به سرانجام برسانند.


تقوی مقدم با اشاره به خصوصیات اجرایی این پروژه مهم خاطرنشان کرد: هشت دستگاه ساختمان در 4 تیپ متفاوت در 8 نقط مختلف از سایت گازی پالایشگاه سوم با مساحتی بالغ بر 518 متر مربع و در حدود هزار متر مکعب خاکبرداری دستی و ماشینی، کار گذاشتن 197 تن میلگرد AIII در سایزهای متفاوت و هزار و 350 مترمکعب بتن ریزی محقق شد.

 
1
اصلی
اصلی
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۰۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید