جزییات خبر

در دیدار شهردارو رئیس شورا شهر نخل تقی با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی

در رویکرد جدید از فرصت ها جهت رفع نیازهای اساسی مردم در منطقه استفاده خواهد شد

در رویکرد جدید از فرصت ها جهت رفع نیازهای اساسی مردم در منطقه استفاده خواهد شد
(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۳۰

سید احمد علمداری، شهردار و بوهندی نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی با مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در ابتدای این دیدار آقای نجفی رئیس شورای شهر نخل تقی گفت: اکنون شاهد عمران و آبادانی های زیادی در شهرهای کشور هستیم که بخش مهمی از این دستاوردها مرهون تلاشها و حمایت های وزرات نفت است.

بوهندی نجفی در ادامه عنوان داشت: همین که شما مدیران و کارکنان پرتلاش صنعت گاز کشور در این منطقه احساس می کنید که نقش ما باعث آرامش شماست، این مهم باعث خوشحالی ما نیز می باشد و سعی کرده ایم که ارتباط مردم و صنعت بسیار خوب باشد.

وی با اشاره به حضور مهندس فرهنگ به عنوان مدیر عامل جدید مجتمع خاطرنشان کرد: اکنون باعث خوشحالی است که شما به عنوان یکی از مدیران دلسوز و لایق صنعت نفت و گاز کشور سکان هدایت بزرگترین مجتمع گازی کشور را به دست گرفته اید و منشا خیر و برکات فراوانی برای مردم این منطقه خواهید بود.

نجفی ادامه داد: اکنون در این دیدار بسیار صمیمی، آمادگی هر گونه حمایت برای همکاری و تعامل سازنده در جهت رفع نیازها و مشکلات موجود اعلام می داریم و همواره مسئولین کشور از تعامل خوب و شایسته مردم شهرستان عسلویه با صنعت به نیکی یاد می کنند و این باعث خوشحالی ما نیز می باشد.

در ادامه ی این نشست سید احمد علمداری شهردار نخل تقی ضمن تبریک انتصاب به جا و شایسته مهندس فرهنگ گفت: اکنون شهر نخل تقی با 19 هزار نفر جمعیت که 50 درصد ساکنان آن ساکنین صنعت هستند نیازهای بسیار اساسی در حوزه آموزش و ساخت مدارس و گسترش فضای سبز و ساخت پارک های تفریحی دارد.

علمداری در ادامه افزود: امیدواریم با حمایت ها و رهنمود های مدیران صنعت نفت و گاز کشور شاهد رفع نیازهای اساسی مردم در این منطقه باشیم.

در ادامه مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی نیز ضمن تقدیروتشکرازهمکاری های مردم و مسئولین شهرهای همجوار پالایشگاه های مجتمع گفت: اکنون از ظرفیت های قانونی باید به عنوان فرصت مورد استفاده قرار دهیم تا ارتباط و تعامل موثر و خوبی برقرار شود.

مهندس فرهنگ در ادامه عنوان داشت: در رویکرد جدید باید از فرصت ها جهت رفع نیازهای اساسی مردم در منطقه استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: فرصت های که در منطقه بخصوص بخش پالایشگاه مجتمع وجود دارد که نیازهای مختلف خود را در منطقه تامین نمایند و باید سرمایه گذاری و کارآفرینی در منطقه در مسیر ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه تحقق یابد.
فرهنگ در ادامه تاکید کرد: نیازهای مهم و ضروری صنعت نیز باید از خود منطقه تامین شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: با تمام تلاش سعی داریم در جهت شکوفایی و عمران و ابادانی کشور نقش اساسی داشته باشیم و همواره در جهت رفع نیازهای مردم منطقه گام برداریم.

1
1
1




مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید