جزییات خبر

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی در مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷) ۱۴:۲۰

مراسم بیست و نهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و قیام جاودانه 15 خرداد در نمازخانه ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم ایام شهادت مولای متقیان امام علی علیه السلام و بیست و نهمین سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد با حضور مدیران و کارکنان در نمازخانه ستاد و تمامی پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

در این مراسم که با حضور پرشور کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد، حاج حسین الفت، مداح اهل بیت عصمت و طهارت به سوگواری و مرثیه سرایی پرداخت.

در ادامه این مراسم، حجت السلام شیخ علی رضایی، امام جماعت ستاد و عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی، درمراسم ویژه ارتحال حضرت امام خمینی ره در نماز خانه ستاد مردمی بودن، تواضع، فروتنی، اخلاص، توکل به خدا، توسل، عبودیت، ساده زیستی و زهد را از ویژگی های اخلاقی امام راحل برشمرد و گفت: ایشان احیاگر ارزش های اخلاقی بودند و مردم و مسئولان باید به این بُعد امام نیز توجه داشته باشند.

وی در ادامه عنوان داشت: آنچه تا کنون برای عامه ی مردم از حضرت امام خمینی (ره) تصویر شده در بعد مذهبی و در حد یک مرجع تقلید و در بعد سیاسی به عنوان یک رهبر بلا مانع سیاسی بوده است و لیکن ابعاد زندگی، افکار، شخصیت و و تقوای امام خمینی ره برای توده ها هنور در پرده ابهام باقی مانده است.

حجت السلام رضایی باگرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی و قیام 15 خرداد مردم قم اظهار کرد: امام راحل، مظهر اخلاص بود و هیچ گاه از خودش نگفت و این از مهم ترین ویژگی های امام بود و ایشان به هدف، راه و سخنش ایمان داشت.

امام جماعت ستاد و عضو کمیته فرهنگی مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: ابعاد شخصیتی امام خمینی ره و انسانی از فرط عزمت و گستردگی در محدوده ی تاریخ هرگز نخواهد گنجید.

رضای در ادامه عنوان داشت: نام انقلاب اسلامی ایران با نام امام خمینی در جهان شناخته شده و امروز در سراسر جهان نام امام در قلب های مردم جا افتاده است.

1
اصلی
اصلی
اصلی
1
1
اصلی
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷) ۱۴:۲۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید