جزییات خبر

با هدف بهبود وضعیت سلامت کارکنان

استقرار دائم روانشناس صنعتی و کارشناس تغذیه در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

استقرار دائم روانشناس صنعتی و کارشناس تغذیه در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۴۰

همسو با بهبود در وضعیت سلامت کارکنان پرتلاش، روانشناس صنعتی و کارشناس تغذیه به صورت مستمر در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی مستقر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ اولین جلسه کمیته سلامت پالایشگاه نهم در سال جدید با حضور مدیر و روسای واحدهای مختلف پالایشگاه برگزار شد.

محمود محمدی سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم گفت: در این جلسه با بررسی چالش های بهداشت در دو بخش عوامل زیان آور محیط کار و طب کار، شرایط محیط کار و وضعیت سلامت همکاران مورد واکاوی قرار گرفت.

وی افزود: مطابق با یافته های عوامل زیان آور محیط کاری که توسط آزمایشگاه معتمد سازمان بهداشت و درمان علوم پزشکی انجام پذیرفته بود، پروژه های اصلاحی متعددی در نظر گرفته شد.

محمدی در ادامه خاطرنشان شد: اصلاح روشنایی محیط، سیستم تهویه آزمایشگاه، بهینه سازی محیط کار با تمرکز بر سلامت جسمانی و روانی با در نظر گرفتن ارگونومی در خرید ها به تصویب رسید.

سرپرست بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل پالایشگاه نهم گفت: نتایج حاصله از طب کار نشان از وضعیت مناسب سلامتی همکاران می باشد که باید با ایجاد شرایط مناسب بهداشتی پایدار بماند.

وی اظهار داشت: مقرر شد با اقدامات مدیریتی، مهندسی و کنترل حفاظتی از آسیب های جسمانی و روانی همکاران در پالایشگاه جلوگیری کنیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: استقرار کارشناس اغذیه به صورت دائم با هدف اصلاح الگوی غذایی، نظارت بر رستوران ها و مشاوره غذایی و همچنین استقرار روانشناس صنعتی جهت ارائه مشاوره روانشناسی و ایجاد نشاط در محیط کار از جمله پروژه های مهم بهبود می باشد.

سرپرست بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه نهم در پایان گفت: با هدف تدوین و ارتقای سطح شاخص های HSE جلسات اهداف استراتژیک به صورت مستمر برگزار می شود.

در پایان جلسه از واحد خدمات اداری و اجتماعی پالایشگاه نهم بابت اقدامات مناسبت در جهت سلامت همکاران تقدیر به عمل آمد.

اصلی
اصلی
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید