جزییات خبر

در آینده نزدیک

سیستم پایش آنلاین میزان آلایندگی خروجی های پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی می شود

سیستم پایش آنلاین میزان آلایندگی خروجی های پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی راه اندازی می شود
(سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۳۶

با تلاش متخصصان و کارکنان در پالایشگاه نهم، سیستم پایش آنلاین میزان خروجی های فاز 12 مجتمع گاز پارس جنوبی در آینده بسیار نزدیک و راه اندازی و کلید خواهد خورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، محمود محمدی سرپرست بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه نهم پارس جنوبی گفت: همسو با بهبود فرایند کنترل آلایندگی، سیستم پایش آنلاین میزان آلایندگی کلیه خروجی های پالایشگاه نهم راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بعد از راه اندازی این سیستم، محیط زیست شهرستان کنگان و استان می توانند کلیه خروجی های پالایشگاه نهم را به صورت آنلاین مشاهده کنند.

محمدی در ادامه افزود: محیط زیست نیز می تواند این اطلاعات را در صورت لزوم به صورت شفاف در معرض دید جامعه محلی و علاقه مندان به محیط زیست قرار دهد.

سرپرست بهداشت، ایمنی و محیط زیست پالایشگاه نهم پارس جنوبی گفت: طراحی این سیستم حدود 80 درصد پیشرفت داشته که انتظار می رود تا 6 ماه آینده به بهره برداری کامل برسد.

وی افزود: این مهم در راستای اهداف استراتژیک بهبود وضعیت محیط زیست و همچنین تعامل با ذی نفعان به عنوان پروژه بهبود شناسایی شده است و با تاکید مدیریت در حال پیگیری تا حصول نتیجه می باشد.
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید