جزییات خبر

در آستانه ماه مبارک رمضان

مراسم غباروبی و عطر افشانی نمازخانه ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم غباروبی و عطر افشانی نمازخانه ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۴۴

در آستانه ماه میهمانی خدا، آیین غباروبی و عطر افشانی نمازخانه ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران و کارکنان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ در آستانه ی ماه میهمانی خدا، آیین زدودن غبار از نمازخانه های ستاد و پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیران و کارکنان پرتلاش مجتمع انجام شد و نمازخانه ها را در فضایی معنوی برای ماه مبارک رمضان آماده نمودند.

حسن نوروزی، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم غباروبی و عطرافشانی نمازخانه ستاد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان افزود: در آخرین روزهای ماه مبارک شعبان و در آستانه ی حلول ماه مبارک رمضان، به منظور آمادگی برای ورود به این ماه بزرگ، نمازخانه های ستاد و تمامی پالایشگاه ها با حضور ائمه جماعات نمازخانه ها، مدیران و کارکنان نظافت، غبارروبی و عطرافشانی شدند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان عنوان داشت: اجرای بیان تفسیری و احکام شرعی توسط روحانیون مجتمع بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه ستاد و پالایشگاه های مجتمع، ترتیل خوانی قرآن کریم ( چهار صفحه ) به صورت روزانه در نماز خانه ستاد و پالایشگاه های مجتمع در ساختمان ستاد و پالایشگاه ها می باشد.

نوروزی ادامه داد: برنامه جزءخوانی قرآن کریم با حضور قاریان برتر استانی، حضور کارشناس حوزه و دانشگاه سرکار خانم عباسی ویژه بانوان مجتمع در نمازخانه کمپ های مسکونی برگزار می شود.

این مقام مسئول افزود: ماه میهمانی خدا در پیش است و کارکنان پرتلاش و خستگی ناپذیر مجتمع در این ماه از سفره بی‌کران الهی بهره می‌برند و خداوند متعال در این ماه از سفره گسترده خود بی‌منت تر از قبل همه مخلوقاتش را بهره‌مند می‌کند.

 

2
2
1
2


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۴:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید