جزییات خبر

کارگاه آموزشی روز جهانی بهداشت حرفه ای در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی روز جهانی بهداشت حرفه ای در پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۱۷

مدیران و کارکنان پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی در کارگاه آموزشی به مناسبت روز جهانی بهداشت حرفه ای حضور یافتند .

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، سمینار بزرگداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای با حضور دکتر دماری (متخصص پزشکی اجتماعی و دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران) در سالن کنفرانس پالایشگاه اول برگزار گردید.

مهرداد عبدی سرپرست مدیریت پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی, ضمن گرامیداشت روز جهانی بهداشت حرفه ای با اشاره به شعار این روز در سال2018 (بهبود وضعیت ایمنی و بهداشت کارگران جوان و مقابله با کار کودکان)، به تبیین شاخص های استراتژیک پالایشگاه در حوزه سلامت پرداخت.

عبدی کاهش 16 درصدی میزان شیوع هایپرلیپیدمی در سال1396 از نکات قابل توجه دانست و افزود: امیدواریم در سال های آتی بقیه شاخص های سلامت بهبود و ارتقا یابد .

در ادامه این کارگاه آموزشی, دکتر دماری در خصوص الگوی مفهومی مؤلفه های تاثیرگذار بر سلامت و توسعه پایدار توضیحاتی را ارائه نمود.

همچنین در این کارگاه آموزشی در مورد عوامل خطرزای سلامتی، اجزای توسعه پایدار و طرح کاج ( کاربست شیوع شناسی اعتیاد در جامعه کار و تولید) نکاتی بیان گردید.

در حاشیه جلسه, خضری مسئول بهداشت صنعتی پالایشگاه بر لزوم اهمیت حفظ و ارتقای سطح سلامت کارکنان تاکید کرد.

وی با اشاره به نتایج معاینات طب صنعتی در سال 1396 و کاهش شاخص هایپرلیپیدمی نسبت به سال1395 ، توضیحاتی را درخصوص اقدامات صورت پذیرفته جهت کاهش این شاخص بیان داشت.

در پایان کارگاه آموزشی, از شرکت های پیمانکاری برتر در حوزه بهداشت صنعتی و همچنین از کارکنانی که توانسته بودند شاخص هایپرلیپیدمی خود را کاهش دهند، تقدیر به عمل آمد.

 

 


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۱۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید