جزییات خبر

همسو با تقویت مسائل فرهنگی، اجتماعی و اشتغال در منطقه؛

دیدار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با ائمه جمعه شهرستان های جم، عسلویه و اهل تسنن منطقه

دیدار مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با ائمه جمعه شهرستان های جم، عسلویه و اهل تسنن منطقه
(چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۷:۳۱

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی در نشست صمیمي با ائمه جمعه شهرستان های جم و عسلویه، با هدف تعامل و همکاری در حوزه های فرهنگی و اشتغال نیروهای بومی، بحث و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ هادی هاشم زاده فرهنگ، در نشست با ائمه جمعه شهرستان های جم و عسلویه با تاکید بر همکاری و گسترش سطح مسائل فرهنگی در منطقه به اشتغال جوانان بومی نیز اشاره نمود و گفت: اولویت اصلی مجتمع گاز پارس جنوبی در جذب نیروهای مورد نیاز، استخدام و بکارگیری جوانان بومی خواهد بود.

مهندس فرهنگ در اولین نشست با امام جمعه شهرستان عسلویه، عنوان داشت: اکنون مجتمع گاز پارس جنوبی با ماموریت بسیار خطیری که بر دوش دارد با کمک و عنایات شما ائمه جماعات و همراهی مردم متدین و با بصیرت شهرستان های همجوار تمام سختی ها را پشت خواهد گذاشت و در مسیر شکوفایی گام برمی دارد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اهمیت بالای مسائل فرهنگی و گسترش این مهم در کشور خاطرنشان کرد: محور و شیرازه هر اتفاق مهم و خوبی که در کشور حاصل می شود، سرآغاز آن کارهای فرهنگی می باشد که اکنون دفاتر ائمه جمعه هر شهرستان کانون انجام مسائل فرهنگی می باشند و مجتمع گاز پارس جنوبی در این مهم همکاری لازم را انجام خواهد داد.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات و تلاش های ارزنده مدیران عامل سابق مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: امیدواریم مسیر روشن و پر افتخاری که مهندس شعبانپور و حسنی طی کرده اند را اکنون با کمک شما بتوانیم این ماموریت عظیم خود را به سرانجام مقصود برسانیم و هرآنچه در توان داریم در جهت خدمت به مردم منطقه انجام دهیم.

وی ادامه داد: ماموریتی که بر عهده ی مجتمع گاز پارس جنوبی واگذار شده که همان تامین کننده 80 درصد از گاز کشور می باشد، نیازمند پشتیبانی و همراهی همه آحاد جامعه بخصوص شما بزرگوار که بعنوان امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان عسلویه می باشید دارد و این مهم مایه ی دلگرمی مدیران مجتمع خواهد بود.

فرهنگ گفت: امیدواریم مشکلات و مسائل مهم را در سایه همدلی و هم فکری بتوانیم برطرف نماییم و حضور شما ائمه جمعه شهرستان های همجوار بزرگترین مجتمع گازی کشور در جمع مدیران و کارکنان مجتمع می تواند راهگشا و تسهیل کننده کارهای فرهنگی باشد.

این مقام مسئول با اشاره به مراحل پایانی طرح توسعه پالایشگاه های پارس جنوبی گفت: توسعه ی پارس جنوبی به روزهای پایانی نزدیک می شود و ما اکنون در شرایطی قرار داریم که نیاز به سرمایه گذاری بیشتر ی هستیم تا چالش های مهم موجود را مدیریت نماییم.

فرهنگ ادامه داد: یکی از چالش های موجود کاهش مشعل سوزی می باشد که امیدواریم با تلاش تمامی مدیران و متخصصان این مهم در پالایشگاه های مجتمع با شتاب بیشتری ادامه یابد.

در ادامه این نشست، حجت السلام هاشمی نژاد، امام جمعه شهرستان عسلویه ضمن تبریک به مناسبت ایام خجسته شعبان گفت: بسیار خوشحال هستیم که اولین نشست با مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی در این ایام بسیار مبارک محقق شده است.

حجت السلام هاشمی نژاد عنوان داشت: در مسیر خدمت به جامعه باید با شتاب بیشتری گام برداشت و از تمام فرصت ها بهترین موقعیت را به وجود آورد و باید وجدان کاری را سرلوحه تمام کارها قرار داد.

حجت السلام هاشمی نژاد، مسائل فرهنگی را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: همواره باید در حوزه فرهنگی اقدامات فراوان صورت گیرد و کارهای فرهنگی در منطقه باید با همت و تلاش تمامی شرکت های مستقر در منطقه محقق گردد.

شهرستان عسلویه به عنوان پایتخت انرژی کشور باید در اولویت اصلی کارها و فعالیت های فرهنگی قرار بگیرد.

وی به اشتغال جوانان بومی در شرکت های مستقر در منطقه که دارای توانایی و مهارت می باشند نیز اشاره نمود و گفت: امیدواریم با برنامه ریزی منظم و دقیق، سهم جذب جوانان شهرستان های همجوار در پالایشگاه های مجتمع و پتروشیمی های منطقه افزایش یابد .

امام جمعه شهرستان عسلویه به امنیت بسیار خوب در منطقه نیز اشاره نمود و عنوان داشت: اکنون شهرستان عسلویه با تلاش و همت فراوان دستگاه های مربوطه از امنیت خوبی برخوردار است و برای پایداری این امنیت کارهای مهمی محقق شده و نگاه پیرامونی شرکت های مستقر در منطقه در جهت حل مشکلات و موضوع اشتغال به امنیت پایدار کمک می کند.

وی در پایان گفت: امیدواریم این تعامل و همکاری با مجتمع گاز پارس جنوبی تداوم داشته باشد و این ارتباط بسیار خوب و شایسته را تقویت خواهیم کرد و در جهت رفع مشکلات منطقه با همفکری و همدلی مدیران مجتمع گام برخواهیم داشت.

در ادامه ، مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی به دیدار شیخ ابراهیم محمدی، امام جمعه اهل تسنن عسلویه رفت و از نزدیک با وی گفتگو کرد.

شیخ ابراهیم محمدی در این نشست گفت: بحث اشتغال جوانان منطقه باید سرلوحه ی تمام کارها قرار بگیرد و امیدواریم با حضور مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی این مهم محقق گردد.

وی در ادامه گفت: امیدواریم با تلاش و مسائل فنی دقیق شاهد کاهش فلرینگ پالایشگاه های مجتمع باشیم و اکنون شاهد هستیم که مجتمع گاز پارس جنوبی واقعا کارهای بسیار بزرگی در این حوزه انجام داده و در حال انجام دادن است.

در ادامه این نشست مهندس فرهنگ مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: باید با برنامه ریزی دقیق در منطقه، جهت ایجاد کار آفرینی و آینده نگری برای دوران بعد از منبع خدادادی گاز چاره اندیشی شود.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ایجاد تولیدات وابسته به صنعت، بخصوص پالایشگاه های مجتمع در منطقه باید محقق شود.

وی ادامه داد: همواره تلاش خواهیم کرد در جمع مردم منطقه باشیم و بین جوانان باشیم و موضوعات مهم را برای پیشرفت منطقه با همفکری و همدلی مطرح نماییم و از بهترین تصمیمات نیز حمایت خواهیم کرد.



1
1
1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۷:۳۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید