جزییات خبر

مهندس عراقی در مراسم تقدیر از مدیر عامل سابق شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی:

جوانمردی از ویژگی اصلی مدیران و کارکنان شرکت ملی گاز است

جوانمردی از ویژگی اصلی مدیران و کارکنان شرکت ملی گاز است
(یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷) ۱۰:۱۹

طی مراسم با شکوهی با حضور مهندس حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران عامل شرکتهای مستقر در منطقه پارس جنوبی شامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس، شرکت نفت و گاز پارس، مدیران پالایشگاهها و همچنین مدیران عامل سابق پارس جنوبی و مدیران و روسای ستادی و ائمه جمعه و جماعات استان بوشهر از مهندس مسعود حسنی مدیر عامل سابق شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی که به افتخار بازنشستگی نایل شدند، تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، در این مراسم، که در سالن اجتماعات منطقه ویژه برگزار شد، مهندس عراقی با تبریک سال نو به کلیه همکاران شاغل در این مجتمع و تقدیر از زحمات 36 ساله مسعود حسنی، مدیرعامل سابق شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی و آرزوی توفیق برای هادی هاشم‌زاده فرهنگ به عنوان مدیرعامل جدید، اظهار داشت: جامعه ما به انسان های جوانمرد نیاز دارد که همواره قوی، خستگی ناپذیر، شایسته، پرانرژی و پرکار باشند و مهندس حسنی یکی از مدیرانی بود که همواره در راه رسیدن به اهداف سازمان از هیچ تلاشی دریغ نکرد و مدیران سابق مجتمع از همین جوانمردان بودند.



وی افزود: اکنون به مهندس حسنی بابت یک عمر زندگی جوانمردانه که در پیش گرفت و موفقیت‌های عظیمی را کسب کرد و به مهندس فرهنگ نیز از این بابت که مطمئن هستم مجتمع از این به‌بعد نیز خالق کارهای بزرگ خواهد بود، تبریک می‌گویم.

1

مهندس عراقی در ادامه با بیان اینکه مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی در آینده از مدیران توانمند در کشور خواهند بود، اظهار داشت: شما کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی از نمونه ترین کارکنان در شرکت ملی گاز هستید، لذا بایستی همواره در کارها ایثار را سرلوحه کارهای خود قرار دهید تا بزرگ شوید.



در ادامه این مراسم، هادی هاشم زاده فرهنگ مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی طی سخنان کوتاهی بیان داشت: امروز مهندس حسنی پیروزمندانه سکان را به هم قطاران خود سپرده و امیدواریم بتوانیم مسیر شکوفایی را در سالی که بنام سال حمایت از تولید داخلی از سوی مقام معظم رهبری نام گذاری شده، در پیش گیریم.



وی افزود: اعتقاد و پایبندی مهندس حسنی به ارزش های مهم کشور و نظام از شاخص های مهم این انسان سخت کوش است و هرگاه توفیقات و ارزش ها در این مجتمع عظیم گازی به ثمر نشسته، وی با افتخار این ارزش ها را به کارکنان منصوب داده که این خود نوعی از خود گذشتگی است که جای تقدیر دارد.



فرهنگ در پایان گفت: امیدوارم با همراهی شما کارکنان و متخصصان توانمند این مجتمع عظیم گازی کشور، بتوانیم موفقیت های برزگی که در زمان خدمتگزاری این انسان وارسته محقق شده را ادامه بدهیم.

اصلی

مسعود حسنی مدیرعامل سابق مجتمع گاز پارس جنوبی نیز در ادامه مراسم گفت: در این مدت 36 ساله سعی و تلاشم بر این بود که خدمت کنم و فرصت بسیار خوبی برای من ایجاد شد که در کنار جوانان برومند و توانمند میهن عزیزم در این عرصه تجربه های فروانی را کسب کنم که این، از افتخارات بزرگم بوده است.



وی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی ارزش ها و افتخارات بسیار زیادی را کسب کرده که این امر حاصل زحمات تمامی کارکنان بوده است.



مدیرعامل سابق مجتمع گاز پارس جنوبی بیان داشت: کشور ما نیاز به اتحاد و همفکری دارد و بایستی این راه را ادامه دهیم که تمام موفقیت ها در سایه همین دوستی ها رقم خواهم خورد.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷) ۱۰:۱۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید