جزییات خبر

مهندس حسنی مدیرعامل سابق مجتمع گاز پاس جنوبی؛

مهندس فرهنگ با کوله باری از تجربه مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر شکوفایی قرار خواهند داد

مهندس فرهنگ با کوله باری از تجربه مجتمع گاز پارس جنوبی را در مسیر شکوفایی قرار خواهند داد
(چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷) ۲۳:۱۳

مدیرعامل سابق مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: موفقیت های بسیار عظیم سال های اخیر در مجتمع گاز پارس جنوبی حاصل تلاش ها و رشادت های متخصصان و کارکنان در مجموعه عظیم گازی کشور می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مراسم تودیع وقدردانی از زحمات ارزشمند مدیر عامل سابق مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ، مدیران ارشد شرکت ملی گاز، مددیران و کارکنان مجتمع و مدیران و مسئولان استانی و شهرستان های همجوار در سالن منطقه ویژه پارس جنوبی برگزار شد.

مهندس حسنی در این مراسم ضمن اشاره به دستاوردهای عظیم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال های اخیر گفت: این موفقیت ها حاصل کار و تلاش کارکنان پرتلاش مجتمع از جمله نیروهای زحمتکش و فهیم پیمانکاری و مدیران و کارکنان رسمی به ثمر نشسته است.

وی در ادامه افزود: البته نباید فراموش کنیم جامعه و محیط پیرامونی یکی از مهمترین نقش آفرینان در این مهم بوده و اگر مساعدت ها و کمک ها و رشادت های آنها نبود این موفقیت های عظیم هرگز حاصل نمی شد.

مدیرعامل سابق مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: موفقیت های بزرگی که در طول خدمت اینجانب محقق شده است را مدیون زحمات و تلاش و سعی کارکنان است و در اینجا از همه همکاران خودم تشکر می کنم که در این مدت مرا تحمل کردند و در این راستا و اهداف شرکت کوشا بوده اند.

وی گفت: از مردم با غیرت و مقید شهرستان عسلویه و مسئولان این شهرستان، از مردم مهمان نواز و متدین و ا فرهنگ شهرستان جم و مسئولان این شهرستان، از مردم متعصب و فرهیخته شهرستان کنکان و از جامعه فهیم و فرهیخته اهل سنت و از مردم و مسئولان بسیار خونگرم و مهربان و متواضع شهرستان دیر و استان بوشهر و شهرهای مهر، لامرد و پارسیان و از همه عزیزان و سروران گرامی در ارگان های نظارتی و امنیتی صمیمانه تشکر می کنم.

وی در ادامه خطاب به مدیرعامل جدید مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مهندس فرهنگ، من این امانت را در شرایط بسیار عالی و ایده آل تحویل گرفتم و اکنون نارسای ها و مشکلات فراوانی وجود دارد و شما مدیر توانمند، مدبر و کاردان با انجام کارهای بسیار دقیق و عمیق و با وجود بهره مندی با جوانان پرتلاش در مجتمع شاهد آرامش همراه با پیشرفت خواهید بود.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۷) ۲۳:۱۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید