جزییات خبر

بازدید نوروزی مدیرعامل از اتاق کنترل پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی

بازدید نوروزی مدیرعامل از اتاق کنترل پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۸:۴۰

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی به همراه جمعی از مدیران این شرکت در نخستین روز نوروز 1397 از پالایشگاه‌های این مجتمع بازدید و فرارسیدن سال جدید را به کارکنان تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هادی هاشم زاده فرهنگ، در این بازدید که مصادف با نخستین روزهای کاری وی به عنوان مدیرعامل جدید مجتمع بود پیام تبریک حسنی مدیرعامل سابق را به کارکنان ابلاغ و خدمات ارزنده وی را منشاء تحولات بزرگی در مجتمع دانست.

فرهنگ در این بازدید با تاکید بر همدلی کارکنان در سال جدید گفت: ان‌شاءالله در سال جدید با تلاش و همدلی همکاران گران‌قدرم در مجتمع بزرگ گاز پارس جنوبی بتوانیم این خانواده بزرگ را همچون همیشه در مسیر تعالی و سرآمدی به پیش برانیم.

در این دیدار که به رسم سال‌های گذشته در نخستین روز سال نو انجام شد، مدیرعامل و جمعی از مدیران پالایشگاهی و ستادی باحضور در سایت و اتاق کنترل تمامی پالایشگاه‌های مجتمع ضمن تبریک عید نوروز از تلاش و همت کارکنان در سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

در این دید و بازدید همچنین به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری به‌نام "حمایت از کالای ایرانی"اشاره و بر تلاش همه‌ی مدیران و کارکنان مجتمع به‌عنوان طلایه‌داران خط مقدم جهاد اقتصادی درسال جدید درجهت چشم‌انداز مجتمع که سرآمدی در عملیات و رقابت‌پذیری در تراز جهانی است تاکید شد.

23

 45

678

910

1516

1718

12

مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱ فروردین ۱۳۹۷) ۱۸:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید