در پنجمین جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی با عنوان «برند خوب»، مجتمع گاز پارس جنوبی موفق به کسب نشان عالی مسئولیت اجتماعی ایران شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ این رویداد روز سه‌شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۴ در سالن اجتماعات کتابخانه ملی برگزار گردید و در حضور مقامات عالی‌رتبه و نمایندگان سازمان‌های پیشرو، پیام رئیس انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA) نیز قرائت شد. در این پیام، بر اهمیت تقویت اعتماد و اخلاق در ارتباطات جهانی و توجه ویژه به چالش‌های هوش مصنوعی در حوزه روابط‌عمومی تأکید شده بود.

هیأت داوران جشنواره با قدردانی از برنامه‌های گسترده مجتمع گاز پارس جنوبی در سه محور اصلی «حمایتگری»، «فعالیت‌های بشردوستانه» و «حفاظت از محیط زیست»، این شرکت را شایسته دریافت عالی‌ترین نشان مسئولیت اجتماعی دانستند.

در بیانیه پایانی داوران آمده است:مسئولیت اجتماعی دیگر صرفاً یک شعار نیست، بلکه به‌عنوان راهبردی حیاتی برای بقا و ارتقای اعتبار پایدار سازمان‌ها شناخته می‌شود.