جزییات خبر

همزمان با هفته درختکاری؛

مراسم کاشت نهال در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

مراسم کاشت نهال در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۴۴

آئین بزرگداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و تقدیر از فعالین بخش فضای سبز پالایشگاه سوم به همت واحدهای منابع انسانی و محیط زیست برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مدیران و کارکنان پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با روز درختکاری، با کاشت نهال در محوطه ی پالایشگاه آیین این روز را گرامی داشتند.

نصراله احمدی، رئیس منابع انسانی پالایشگاه سوم در این باره گفت: اکنون فرهنگ درختکاری در بین کارکنان و متخصصان پالایشگاه سوم نهادینه شده است و امیدواریم در تمام روزها و فصول سال این فرهنگ در سطح پالایشگاه های مجتمع اجرا گردد.

وی ادامه داد: متخصصان و کارکنان پالایشگاه سوم همگام با تولید پایدار گاز در مسیر توسعه فضای سبز در منطقه نیز اقدامات بسیار شایسته ی انجام داده اند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: پالایشگاه سوم در سال آینده برنامه های بسیار مهمی همسو با توسعه فضای سبز در شهرستان های همجوار پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی در دستور کار دارد.

به گفته ی احمدی: با کاشت یک درخت می توانیم سنت دیرینه و کهن درختکاری را پاس بداریم و با انجام این کار بسیار شایسته نشاط و شادابی را به جامعه و محیط پیرامونی به ارمغان آوریم .



3
2
2
1




مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶) ۱۲:۴۴
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید