جزییات خبر

با هدف آمادگی و افزایش توان نیروهای عملیاتی درون و برون سازمانی؛

برگزاری مانور آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری ( CMC) در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

برگزاری مانور آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری (  CMC) در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۳۷

مانور آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری مجتمع ( CMC) با محوریت پالایشگاه ششم، با سناریوی نشت شدید گاز ترش بر روی مسیر خوراک دریافتی به پالایشگاه ششم با موفقیت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حبیب اله رئوف، سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مجتمع در این باره گفت: مانور آمادگی و واکنش در شرایط اضطراری مجتمع ( CMC) با محوریت پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور تمامی واحدهای عملیاتی درون و برون سازمانی( بیستم اسفندماه سال 96) با موفقیت برگزار شد.

رئوف در ادامه با اشاره به مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش عنوان داشت: حفاظت از نیروی انسانی، حفاظت از تاسیسات و تجهیزات، تداوم چرخه ی تولید، تامین امنیت، تخلیه اضطراری و هدایت کارکنان به پناهگاه های مورد نظر، ارزیابی عملکرد اعضای هسته مقابله با شرایط اضطراری پالایشگاه و تیم های امداد و نجات کمکی برون سازمانی، از مهمترین اهداف در این رزمایش می باشد.

وی گفت: این رزمایش با کمترین اطلاع رسانی قبلی برگزار شد و امیدواریم در سال آینده این روند در تمامی پالایشگاه های مجتمع جهت حفظ امادگی های لازم تحقق یابد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ارزیابی میزان آماده به کار بودن و صحت عملکرد تجهیزات، ارزیابی تجهیزات آتش نشانی، بررسی مسیرها و راههای دسترسی موجود و زمان رسیدن نفرات امدادگر و آتش نشان به موقعیت، نحوه انتقال و نجات مصدومین و ارزیابی عملکرد اعضای کمیته مدیریت بحران از دیگر اهداف این مانور بود.


سرپرست مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مجتمع افزود: یکی از نکات مهم در این رزمایش، حضور فعال ارزیابان در تمامی حوزه ها در کلیه مراحل بحران جهت شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود بود.
رئوف در پایان ضمن تشکر از تمامی مدیران و واحدهای عملیاتی یادآور شد: جلسه ارزیابی مانور با حضور جانشین مدیریت محترم عامل و اعضاء کمیته مدیریت بحران برگزار و مشکلات، نقاط قوت و قابل بهبود این مانور به بحث و تبادل نظر گذاشته شد و همچنین از واحد روابط عمومی جهت به تصویر کشیدن عملکرد گروه های مختلف و ثبت تمامی وقایع و رویدادها مانور تشکر و قدردانی نمود.


1
1
2
اصلی



مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶) ۰۹:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید