جزییات خبر

همسو با تولید مستمر و پایدار گاز؛

نصب و راه اندازی 4 دستگاه کمپرسور پیشرفته در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

نصب و راه اندازی 4 دستگاه کمپرسور پیشرفته در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶) ۰۹:۰۱

با تلاش کارکنان و متخصصان پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی 4 دستگاه کمپرسور پیشرفته همسو با تو لید مستمر و پایدار گاز با موفقیت نصب و راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ سید محمد مهدی هاشمی سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم پارس جنوبی با اشاره به نقش مهم کارکنان فاز 12 در عملیاتی شدن سیاست اقتصاد مقاومتی گفت: با توجه به شرایط تحریم, چهار دستگاه کمپرسور پیشرفته در واحد 103 تثبیت میعانات گازی به همت متخصصان داخلی پالایشگاه نهم راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه این چهار دستگاه در بازه زمانی چهار ماهه راه اندازی شده است اظهار داشت: این اقدام باعث کاهش هدر روی روزانه حدود 4 هزار مترمکعب گاز در میدان گازی پالایشگاه نهم می شود.

سید محمد مهدی هاشمی کاهش آلودگی محیط زیست را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: با توجه به بازیافت گازهای ارسالی به فلر میزان حجم فلرینگ نیز کاهش می یابد.

سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم پارس جنوبی افزود: در ماه های گذشته 6 کمپرسور پروپان در واحد شیرین سازی نصب و راه اندازی شده بود.

وی ادامه داد: تا امروز مجموع تعداد کمپرسور های راه اندازی شده به 10 دستگاه رسید که نشان از همت و تلاش بی وقفه کارکنان پالایشگاه نهم می باشد.

 

2
1
1
1
1

1
مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۶) ۰۹:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید