جزییات خبر

همسو با آشنایی کارکنان با فرآیند پیشنهاد و اهمیت مدیریت مشارکتی؛

همسو با آشنایی کارکنان با فرآیند پیشنهاد و اهمیت مدیریت مشارکتی؛ برگزاری دوره آموزشی نظام پیشنهادها در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی

همسو با آشنایی کارکنان با فرآیند پیشنهاد و اهمیت مدیریت مشارکتی؛

برگزاری دوره آموزشی نظام پیشنهادها در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶) ۰۷:۲۷

در راستای آشنایی کارکنان و متخصصان پر تلاش پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با فرآیند پیشنهاد و اهمیت مدیریت مشارکتی، دوره آموزشی نظام پیشنهادها در پالایشگاه ششم برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ علی داغباشی رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم ضمن اعلام این خبر و با تاکید بر اهمیت نظام پیشنهادها در سازمان گفت: نظام پیشنهادها به عنوان یک ابزار قدرتمند در مدیریت سازمان است که با همفکری و مشارکت کارکنان و ارائه راه‌ حل مشکلات، انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: نظام پیشنهادها با به‌کارگیری ایده‌ها و نظرات کارکنان برای بهبود فعالیت‌ها و چاره‌جویی برای حل مسائل و مشکلات، نقش عمده‌ای در بهره‌وری سازمان‌ها دارد.

داغباشی همچنین با اشاره به اهمیت به‌کارگیری نظرات و پیشنهادات پرسنل جهت تحقق اهداف سازمان، اظهار داشت: نیروی انسانی به لحاظ برخورداری از قدرت اندیشه و نوآوری، بزرگترین دارایی هر سازمان محسوب می‌شود چرا که هرگونه بهبود و پیشرفت در سازمان توسط نیروی انسانی صورت می‌گیرد.

رئیس منابع انسانی پالایشگاه ششم در پایان گفت: پیشنهادات ارزشمندی در زمینه مسائل ایمنی، کاهش فلرینگ و بدنبال آن حفاظت محیط زیست، از طرف کارکنان این پالایشگاه ارائه شده که نتایج بسیار خوبی در پی داشته است و انشاءالله با استقرار نظام پیشنهادها در این پالایشگاه، شاهد بهبود فرایند پیشنهاد و در نتیجه افزایش کیفیت و کمیت تولید باشیم.


گفتنی است این دوره آموزشی باحضور کارکنان بخش‌های مختلف در سالن آموزش پالایشگاه ششم برگزار و آقای حیدر احمدی تدریس دوره را برعهده داشتند.

2


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۶) ۰۷:۲۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید