جزییات خبر

با هدف ارتقای مهارت و افزایش سطح آمادگی کارکنان؛

دوره آموزشی اطفاء حریق در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

دوره آموزشی اطفاء حریق در پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶) ۰۷:۳۷

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی، از برگزاری دوره آموزشی اطفاء حریق در این پالایشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ مهندس رضایی، رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: یکی از علل بروز حوادث در سطح پالایشگاه، عدم آشنایی پرسنل با نحوه کنترل جلوگیری ازحوادث است که در همین راستا، دوره آموزشی آتش‌نشانی و اطفای حریق در پالایشگاه درحال برگزاری است.

رضایی گفت: واحد ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه، برگزاری دوره مذکور را برای مدت یکماه در دستور کار قرار داده و سرفصل‌های دوره توسط کارشناسان و متخصصان این حوزه به صورت تئوری و عملی آموزش داده می‌شود.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی پالایشگاه ششم درخصوص مباحث مطرح شده در این دوره اظهار داشت:‌ اصول و مبانی عملیات آتش‌نشانی، آشنایی با طرز کار خاموش کننده‌های دستی، مدیریت بحران، شناخت گازها، کمک‌های اولیه و سایر موارد مرتبط و کاربردی، از عناوین آموزشی در این دوره می‌باشد.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این دوره آموزشی، تقویت مهارت و ایجاد آمادگی هرچه بیشتر پرسنل در شرایط بحرانی و نیز حفظ و صیانت از نیروی انسانی و تجهیزات در هنگام وقوع آتش‌سوزی است.

این مقام مسئول تصریح کرد: سطح کیفی و کمی دوره، بسیار عالی بوده و پرسنل، دانش تئوریک خود را به شکل مهارت در اطفای حریق در دنیای واقعی به اجرا گذاشتند.

گفتنی است برگزاری دوره مذکور از تاریخ 23 دیماه بمدت یکماه و به صورت تئوری و عملی، برنامه‌ریزی گردیده است.

 
1
1
2

مجتمع گاز پارس جنوبی
(یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶) ۰۷:۳۷
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید