جزییات خبر

حجت‌الاسلام شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیر شناسی در دیدار با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی:

تولید و اشتغال بعنوان اولویت مهم کشور، اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی تبلور یافته است

تولید و اشتغال بعنوان اولویت مهم کشور، اکنون در مجتمع گاز پارس جنوبی تبلور یافته است
(سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶) ۱۰:۳۶

حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیر شناسی گفت: مجتمع گاز پارس جنوبی اکنون توانسته اولویت مهم کشور که تولید و اشتغال می باشد را به خوبی اجرایی نماید و این کار بسیار بزرگ شایسته تقدیر و ستایش است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ حجت الاسلام سعید شاه آبادی رئیس موسسه غدیر شناسی در جمع مدیران و کارکنان مجتمع ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های فراوان کارکنان در حوزه تولید گفت: نتایج و ثمرات کار شما مدیران و کارکنان پر تلاش این مجموعه، اکنون موجبات رشد و شکوفایی اقتصاد کشور را فراهم آورده است.

وی در ادامه سخنان خود به موضوع اصراف و رفاه زدگی پرداخت و عنوان داشت: آیات و روایات و سیره های اهل بیت و بزرگان دینی نشان از پرهیز و رفاه زدگی دارد و اکنون این رسالت عظیم باید بیشتر در کشور اجرایی گردد.

رئیس موسسه غدیر شناسی ادامه داد: الگوی مصرف و بهینه سازی مصرف باید در جامعه نهادینه شود و همه دست به دست هم دهیم تا این مصرف بی رویه ی انرژی در بین آحاد جامعه کاهش یابد.

حجت‌الاسلام سعید شاه‌آبادی رئیس موسسه غدیر شناسی در بخش دوم سخنان خود به موضوع ولایت و امامت پرداخت و خاطرنشان کرد: هراندازه که از ولایت شناخت بیشتری داشته باشیم، می توانیم شناخت بهتری از ولایت فقیه به جامعه بویژه نسل جوان ارائه دهیم.

وی فراگیر کردن معارف ولایت برای عموم مردم را از مهم‌ترین اهداف این مؤسسه خواند و گفت:: موضوع غدیر باید در طول زندگی شیعیان موضوعی دائمی و به صورت پیوسته و مستمر باشد.

موسسه غدیر شناسی با رایزنی از طریق ادارت و سازمان‌های مختلف در سطح کشور سعی در شناخت بیشتر مکتب ولایت و افزایش بنیه علمی این مکتب و پاسخگویی به شبهات و سئوالات ایجاده شده در این باره دارد.
وی افزود:مکتب ولایت تنها مکتبی درعالم است که ادعا دارد همه آموزه‌های خود را میتواند از منابع مخالف خود اثبات کند.

حجت الاسلام شاه آبادی برای برگزاری دوره‌های آموزش مبانی ولایت پذیری و کارگاه غدیر پژوهی در قطب اقتصادی انرژی کشور اعلام آمادگی کرد.


2
2
2
1
3
3
2
1
1










مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶) ۱۰:۳۶
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید