جزییات خبر

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در جمع انجمن سازندگان صنعت نفت ایران " استصنا" بیان کرد:

مجتمع گاز پارس جنوبی مسیر شکوفایی سازندگان داخلی را هموار کرده است

مجتمع گاز پارس جنوبی مسیر شکوفایی سازندگان داخلی را هموار کرده است
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۳۹

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در مراسم افتتاح و رونمایی دفتر ارتباطی مجتمع با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت: اکنون بهترین شرایط و امکانات در مجتمع عظیم گازی کشور، همسو با رشد و شکوفایی سازندگان داخلی مهیاست.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مسعود حسنی در مراسم افتتاح و رونمایی دفتر ارتباطی مجتمع با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران " استصنا" عنوان داشت: حضور ثابت و دائمی سازندگان داخلی در مجتمع موجب می شود تا مسئولین تدارکاتی، عملیاتی و فنی در مجتمع ارتباط نزدیکی با شرکت ها و سازندگان داخلی داشته باشند و امیدواریم سازندگان داخلی نیز این استقرار دائم در مجتمع را یک فرصت عظیم بدانند.

وی گفت: سازندگان دیگر در مجتمع گاز پارس جنوبی صاحب خانه هستند و باید دست به دست هم دهیم تا سهم ساخت داخل بیش از پیش در این مجموعه افزایش دهیم.

حسنی عنوان داشت: حضور سازندگان در مجتمع گاز پارس جنوبی می تواند نقطه ی شگرف در تاریخ اقتصادی صنعت انرژی کشور باشد اگر بتوانیم به نحو احسن از آن بهره برداری کنیم . باید از این فرصت استفاده کنیم.

وی حضور ثابت شرکت ها و سازندگان داخلی را در پایتخت انرژی کشور را بسیار مهم دانست و افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با سازندگانی که در این منطقه دفتر و کارگاه داشته باشند بیشترین همکاری را در زمینه خرید قطعات و تجهیزات انجام خواهد داد و این مهم را روز به روز توسعه خواهد داد.

این مقام مسئول ادامه داد: شرکت های داخلی این مطلب را همواره به یاد داشته باشند که مجتمع گاز پارس جنوبی تا وقتی که از تولیدات داخلی بهره مند باشد هرگز از تولیدات ساخت بیرون استفاده نخواهد کرد و همواره در مسیر اقتدار سازندگان داخلی گام بر می دارد.

حسنی گفت: شرکتی در کشور موفق و سربلند است که دانش بنیان باشد و دانش فنی یک تجهیز را ایجاد نماید و طراحی جدید داشته باشد.

وی ادامه داد: سازندگان داخلی همواره باید پشتکار را سرلوحه خود قرار دهند و ساخت تجهیزات در اولویت نخست خود قرار بدهند و در فضای سالم با هم رقابت داشته باشند تا شاهد شکوفایی کشور باشیم.







مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶) ۱۵:۳۹
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید