جزییات خبر

همسو با حضور موثر سازندگان داخلی در کنار واحدهای پالاشگاهی؛

دفتر ارتباطی مجتمع گاز پارس جنوبی با انجمن سازندگان صنعت نفت ایران افتتاح و رونمایی شد

دفتر ارتباطی مجتمع گاز پارس جنوبی با انجمن سازندگان صنعت نفت ایران افتتاح و رونمایی شد
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶) ۱۰:۰۳

در راستای پیشبرد سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی و با هدف بستر سازی مناسب جهت حضور موثر سازندگان داخلی؛ دفتر ارتباطی با انجمن سازندگان صنعت نفت ایران " استصنا" در مجتمع گاز پارس جنوبی افتتاح و رونمایی گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ احمد گوجانی، دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی از افتتاح و رونمایی دفتر ارتباطی مجتمع با انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران خبر داد.

وی در ادامه عنوان داشت: همسو با پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و با هدف بستر سازی مناسب جهت حضور چشمگیر و فعال سازندگان داخلی در کنار تلاش و فعالیت متخصصان و کارکنان و تاسیسات پالایشگاهی مجتمع و همجنین با توجه به مصوبه شورای خودکفایی مجتمع، دفتر اداری جهت استقرار نمایندگان انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران اختصاص یافت.

دبیر شورای خودکفایی مجتمع گاز پارس جنوبی خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی های انجام شده با افتتاح و راه اندازی این دفتر در مجتمع عظیم گازی کشور، یک حلقه ارتباطی برای پیگیری موارد مرتبط با ساخت داخل فی مابین مجتمع و سازندگان داخلی ایجاد گردد.

وی با اشاره به موارد بسیار مهم در افتتاح این دفتر گفت: حصول اطمینان از حضور همیشگی و موثر سازندگان داخلی در مجتمع و ایجاد بستر مناسب جهت دسترس بودن سازندگان داخلی و رعایت تکریم سازندگان داخلی از موارد مهم در این افتتاح می باشد.

گفتنی است؛ این دفتر طی مراسمی 24 دیماه، با حضور مدیر عامل و مدیران ستادی و پالایشگاهی و اعضا شورای خودکفای مجتمع گاز پارس جنوبی و رئیس و اعضاء هیئت مدیره انجمن سازندگان و برخی شرکت های سازنده داخلی افتتاح گردید.


2


2
2

2
عکس
2


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۶) ۱۰:۰۳
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید