جزییات خبر

با افزایش توان مقابله و قدرت تصمیم گیری در مقابل شرایط اضطراری؛

کارگاه آموزشی واکنش در شرایط اضطراری ( ERP) در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

کارگاه آموزشی واکنش در شرایط اضطراری (  ERP) در پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۰۱

کارگاه آموزشی واکنش در شرایط اضطراری ( ERP ) در فازهای 20 و 21 مجتمع گاز پارس جنوبی با هدف افزایش توان مقابله و قدرت تصمیم گیری در مقابل شرایط اضطراری با حضور مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جاوید مظاهری، جانشین HSE پالایشگاه هشتم به عنوان مربی این دوره مدیریت بحران خاطرنشان کرد: با توجه به مسئولیت راهبری و مدیریت پالایشگاه از ابتدای مهرماه سال جاری توسط شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی،تدوین و جاری سازی دستورالعملهای مختلف از جمله دستورالعملهای حوزه HSE در دستور کار قرار گرفت.

مظاهری در ادامه عنوان داشت: با توجه به اهمیت ویژه دستورالعمل واکنش در شرایط اضطراری، جاری سازی دستورالعمل مذکور و ایجاد بستر های سخت افزاری و نرم افزاری در اولویت اول قرار گرفته است.

وی با اشاره به هدف اصلی از برگزاری کارگاه آموزشی گفت: هدف از برگزاری این دوره، شناسایی وضعیت های اضطراری و پیشگیری و مقابله با شرایط وحوادثی که منجر به پیامدهای زیست محیطی یا بحرانهای انسانی می باشد.

مظاهری مربی این دوره مدیریت بحران عنوان داشت: این دوره با حضور مدیران و مسئولین ارشد شرکتهای مجتمع گاز پارس جنوبی و پیمانکاران اجرایی آن شرکت با مدیریت HSE مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار گردید.

در ادامه ی این کارگاه آموزشی، هادی چابوک، مدیر پالایشگاه هشتم نیز ضمن تاکید بر آمادگی کارکنان در شرایط اضطراری گفت: تداوم هماهنگی و همکاری بین شرکتهای مستقر در پالایشگاه هشتم باید در راس امور قرار بگیرد و کارکنان این پالایشگاه همواره برای مقابله با حوادث آمادگی لازم داشته باشند.

چابک در ادامه عنوان کرد: یکی از اولویت های مهم این پالایشگاه افزایش توان مقابله، قدرت تصمیم گیری صحیح و سریع افراد درگیر و استفاده بهینه از تجهیزات و امکانات موجود در هنگام مواجهه با شرایط اضطراری می باشد.

1
1


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۰۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید