جزییات خبر

همسو با ارتقاء سطح آمادگی کارکنان در برابر سوانح؛

سومین رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در سال جاری در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد

سومین رزمایش واکنش در شرایط اضطراری در سال جاری در پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۰۸:۳۰

سومین مانور واکنش در شرایط اضطراری(ERC) در سال جاری به منظور ارتقای سطح آمادگی کارکنان در برابر سوانح در واحد 8C پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ جواد فتحی، جانشین رئیس HSE پالایشگاه چهارم در حاشیه این مانور ضمن مثبت ارزیابی نمودن دستاوردهای این رزمایش گفت: کسب آمادگی لازم در مقابله با حوادث و آتش سوزی در پالایشگاه های مجتمع از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش می باشد.

وی در ادامه عنوان داشت: سنجش عملکرد و بالا بردن مهارت تیم های امداد و نجات در بکارگیری به موقع تجهیزات و همچنین سرعت العمل مناسب در پاسخ به وضعیت های اضطراری اعلام شده ، میان کلیه واحدهای پالایشگاه از دیگر اهداف این مانور بوده است.

فتحی در ادامه خاطرنشان کرد: در طی این رزمایش تمرکز ویژه ای بر نحوه اطلاع رسانی به هسته بحران و میزان آمادگی و کمک رسانی از پالایشگاه های معین صورت پذیرفت.

وی یادآور شد: پس از انجام مانور، تیم ERC از محل وقوع حادثه فرضی جهت انجام ارزیابی اقدامات صورت پذیرفته بازدید بعمل آوردند و در ادامه، جلسه ارزیابی مانور در اتاق بحران، جهت شناسایی نقاط قابل بهبود مانور برگزار گردید.
وی در پایان گفت: پالایشگاه چهارم مجتمع گاز پارس جنوبی در سال جاری برای آمادگی هر چه بیشتر در مواجهه با حوادث و سوانح احتمالی برنامه ویژه داشته و با توجه به افزایش حوادث آتش سوزی در صنایع نفت و گاز، کیفی سازی این تمرین ها را حائز اهمیت تلقی نمود.

1
3
3
8
2


مجتمع گاز پارس جنوبی
(دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶) ۰۸:۳۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید