جزییات خبر

امام جمعه اهل تسنن عسلویه؛

عسلویه نماد همبستگی شیعه و سنی در کشور است

عسلویه نماد همبستگی شیعه و سنی در کشور است
(شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶) ۰۷:۴۱

امام جمعه اهل تسنن عسلویه با بیان اینکه فرقی بین شیعه و سنی در عسلویه وجود ندارد گفت: شهرستان عسلویه نماد همسبتگی و اتحاد میان شیعه و سنی است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی؛ همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق(ع) نشست وحدت بخش ائمه جماعات تشیع و تسنن شهرستان های همجوار مجتمع گاز پارس جنوبی در پالایشگاه اول برگزار شد.

در این نشست امام جمعه اهل تسنن عسلویه با تبریک سالروز ولادت با سعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت ویژگی های شاخص مسلمانان را برشمرد و با تاکید بر نقش مهم اتحاد بین مسلمانان در خنثی کردن دسیسه های دشمنان اظهار داشت: دشمنان اسلام تنها با استفاده از تفرقه و اختلاف میان مسلمانان به اهداف خود دست می یابند و جنگ و جدال در سرزمین های اسلامی به سبب ایجاد تفرقه است.

شیخ ابراهیم محمدی، با تاکید بر تقویت انسجام مسلمانان و اشاره به همبستگی آن ها در شهرستان عسلویه عنوان داشت: به حمدالله در منطقه عسلویه شیعه و سنی در کنار هم از اتحاد و همبستگی بسیار خوبی برخوردارند و این مهم از برکات انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه اهل تسنن عسلویه با بیان اینکه فرقی بین شیعه و سنی در عسلویه وجود ندارد گفت: در عسلویه همه برادر و برابر هستند و عسلویه اکنون به نماد همبستگی و اتحاد بین شیعه و سنی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه وحدت اسلامی از توصیه ها و تاکیدات پیامبر گرامی اسلام همواره بر امتش بود تاکید کرد: دشمنان اسلام همواره مایه نفاق و تفرقه میام امت اسلامی هستند و و حدت بین مسلمانان سبب شکست و نابود شدن آنان می شود.

محمدی با بیان اینکه شیعه و سنی در عسلویه از حقوق مساوی برخوردار هستند تصریح کرد: مردم شیعه و سنی در عسلویه ضمن همزیستی و تعامل به الگویی بی بدیل برای دیگر مناطق تبدیل شده اند.

وی با بیان اینکه مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی گام بزرگی در مسیر پیشرفت کشور برداشته اند خاطرنشان کرد: خوشبختانه باهم فکری و همدلی مدیران مجتمع، تا کنون تعامل و همکاری بسیار سازنده ای با جوانان منطقه در حوزه اشتغال فراهم شده است.

امام جمعه اهل تسنن عسلویه گفت: امیدواریم مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی جدید با برنامه ریزی دقیق و منظم از توان و استعداد سرشار جوانان این منطقه جهت اشتغال به کار در فازهای جدید استفاده نمایند.


مجتمع گاز پارس جنوبی
(شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶) ۰۷:۴۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید