جزییات خبر

همزمان با هفته وحدت؛

افتتاح مسجد امام حسین علیه السلام و آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری مرکزی در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی

افتتاح مسجد امام حسین علیه السلام و آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری مرکزی در پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۵۰

آیین افتتاح مسجد امام حسین علیه السلام و کلنگ زنی احداث ساختمان اداری مرکزی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره، همزمان با هفته وحدت و میلاد باسعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، مدیر پالایشگاه سوم در این باره گفت: در راستای توسعه اماکن مذهبی و ترویج علوم قرآنی و گسترش فرهنگ اقامه نماز در مجتمع گاز پارس جنوبی مسجد امام حسین (ع) به همت و تلاش مدیریت و کارکنان پالایشگاه سوم توسط مدیر عامل و اعضای محترم هیئت مدیره افتتاح شد.

موذنی در ادامه عنوان داشت: مدت پیمان این پروژه در بازه زمانی 12 ماهه محقق شده و در متراژ 180 متر مربع دارای دو طبقه می باشد و امیدواریم این بنا در جهت گسترش فعالیت های دینی و مذهبی در پالایشگاه سوم موثر باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به تلاش تمامی کارکنان پالایشگاه سوم همسو با ساخت این بنای مقدس گفت: با توجه به شرایط ممکن این بنا به صورت اسکلت فلزی طراحی و ساخته شده است و واحد منابع انسانی و مستغلات، عملیات طراحی و دکوراسیون داخلی آن را به سرانجام رساندند.

این مقام مسئول یادآور شد: امیدواریم همسو با تولید پایدار گاز بتوانیم در مسیر حفظ ارزش های اسلامی و گسترش فرهنگ ناب اسلام قدم های موثری برداریم.

گفتنی است، در پایان افتتاح مسجد امام حسین علیه السلام، آیین کلنگ زنی احداث ساختمان اداری مرکزی این پالایشگاه نیز برگزار شد.

موذنی در این باره گفت: عملیات احداث ساختمان اداری مرکزی در زمینی به وسعت 3 هزار متر مربع در دو طبقه همزمان با سالروز ولادت باسعادت پیامبر اسلام و امام جعفر صادق آغاز گردید.

وی در ادامه گفت این مکان اداری در دو طبقه و در بازه زمانی 30 ماهه تحقق به پایان خواهد رسید.


سوم
1
1
1
1
1
1
4
3
1
سوم
مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶) ۱۱:۵۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید