جزییات خبر

همزمان با هفته وحدت و ولادت با سعادت پیامبر اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع)؛

نشست مشترک مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی با ائمه ی جماعات شهرستان های همجوار برگزار شد

نشست مشترک مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی با ائمه ی جماعات شهرستان های همجوار برگزار شد
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۳۵

نشست مشترک ائمه جماعات تشیع و تسنن شهرستان های همجوار پارس جنوبی با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت باسعادت پیامبر اعظم (ص) و امام جعفر صادق (ع)به میزبانی مجتمع برگزار شد.

 1

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، این نشست که با حضور امام جمعه شهرستان های جم، عسلویه، کنگان و امام جمعه اهل تسنن عسلویه و با حضور حجت السلام راشد یزدی در سالن جلسات پالایشگاه اول برگزار شد، مسعود حسنی، مدیر عامل مجتمع با ارائه گزارشی آخرین دستاوردهای مهم مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای وضعیت تولید، محیط زیست، کاهش آلایندگی، اشتغال، را بیان نمود.

بلافاصله پس از گزارش مهندس حسنی، ائمه جماعات شهرستان های همجوار که در این نشست بسیار صمیمی حضور داشتند به صورت کوتاه مطالبی را بیان نمودند.

1

شیخ ابراهیم محمدی / امام جمعه اهل سنت عسلویه

شیخ ابراهیم محمدی، امام جمعه اهل تسنن عسلویه در ابتدای سخنان خود گفت: الحمدالله در منطقه عسلویه شیعه و سنی در کنار هم از اتحاد و همبستگی بسیار خوبی بهره مند هستند و این مهم از برکات انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی است.

وی در ادامه عنوان داشت: مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی گام های بزرگی را در مسیر پیشرفت این کشور برداشته اند و خوشبختانه تاکنون تعامل و همکاری بسیار سازنده ی نیز با جوانان اهل سنت منطقه در حوزه اشتغال درسطح مجتمع داشته اند.
محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: امیدواریم خداوند بزرگ به همه مدیران و مسئولان این نظام مقدس توفیق خدمت اعطا نماید تا وحدت بیشتر بین مسلمانان به وجود آید.

وی گفت: فرق بین شیعه و سنی در عسلویه وجود ندارد و همه برادر و برابر هستیم و عسلویه اکنون نماد همبستگی و اتحاد بین شیعه و سنی است.
1
حجت السلام هاشمی نژاد / امام جمعه شهرستان عسلویه

امام جمعه شهرستان عسلویه در ابتدای سخنان خود از مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای برپایی این نشست مشترک در هفته وحدت تشکر نمود و گفت: جلسه بسیار مبارک و امیدوار کننده بود و انتظار داریم خروجی بسیار خوبی در جهت رفع مشکلات مردم در این منطقه داشته باشد.

وی گفت: ارتباط مسئولین و مدیران تمامی شرکت ها و مجموعه نفت و گاز و پتروشیمی در شهرستان عسلویه با نهاد جمعه در شهرستان باید بیشتر و پررنگ تر شود.

حجت السلام هاشمی نژاد به برکات حضور در نماز جمعه اشاره کرد و افزود: حضور در نماز جمعه برای تمامی کارکنان و مدیران پرتلاش صنعت توصیه می شود و امیدواریم همواره در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کنند و همین نماز جمعه در عرصه های مختلف گره گشای مشکلات در این مملکت بوده است.

هاشمی نژاد با اشاره به گزارش مهندس حسنی گفت: گزارشات مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای اشتغال بسیار امیدوار کننده بود و جای تشکر و قدردانی دارد. امیدواریم در حوزه آلایندگی و اشتغال به صورت بسیار جدی و در سطح مدیران کلان کشوری پیگیری شود.
1
حجت السلام محمودی / امام جمعه شهرستان کنگان

حجت السلام محمودی در ابتدای سخنان خود ضمن تشکر از مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه ی تشکیل این نشست مشترک و وحدت بخش گفت: خوشبختانه مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه تعامل با مردم منطقه و عنایت به معنویات و موارد دینی و شئون اسلامی همواره در این منطقه پیشگام بوده است.

وی در ادامه با اشاره به گزارشات ارائه شده توسط مهندس عنوان داشت: گزارشان مجتمع گاز پارس جنوبی در حوزه اشتغال جوانان جویای کار در منطقه بسیار امیدوار کننده است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد و شکوفایی در این حوزه بسیار مهم باشیم.

وی در ادامه به توانمندی و تخصص سرشار جوانان شهرستان همجوار سایت دو اشاره نمود و گفت: امیدواریم در پالایشگاه های جدید سایت دو مجتمع، از جوانان شایسته و توانمند جهت اشتغال بکار در این فازها مورد استفاده قرار بگیرد.

امام جمعه شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: نیاز کنونی جوانان جامعه اشتغال است که باید با تدبیر و و برنامه ریزی دقیق مرتفع گردد.

وی گفت: تعامل و همکاری بسیار خوب مجتمع گاز پارس جنوبی با نهاد امام جمعه شهرستان کنگان در سال های اخیر بسیار سازنده بوده است و اقدامات شایسته مدیر عامل مجتمع در راستای اعزام افراد مشهد نرفته که در این جهت تاکنون همراهی و همکاری گسترده ی انجام داده اند قابل تحسین و ستایش است.
1
حجت السلام گنجی/ امام جمعه شهرستان جم

حجت اسلام گنجی در ابتدای سخنان خود عنوان داشت: همه مسئولان و دستگاه های اجرای کشور در کنار گفتمان در عمل نیز وحدت و یکپارچگی داشته باشند و تنها به حرف اکتفا نکنند.

وی گفت: جامعه اسلامی با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر تمام توطئه ها و اهداف شوم دشمنان را خنثی خواهند کرد و خوشبختانه استان بوشهر بخصوص شهرستان های جنوبی استان در این مسیر حرکت می کنند

گنجی در ادامه افزود: خوشبختانه نیروهای اهل تشیع و تسنن شاغل در مجتمع گاز پارس جنوبی در کنار هم، با برادری و برابری گام بر می دارند و چرخه اقتصاد مملکت را در سایه وحدت و همدلی به جلو حرکت می دهند.


1
1
1
1





مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۶) ۱۰:۳۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید