جزییات خبر

بدون توقف در عملیات تولید پایدار گاز؛

پایان عملیات تنظیمات و تکمیل سیم کشی مدار فرمان پست 132 به 33 کیلو ولت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

پایان عملیات تنظیمات و تکمیل سیم کشی مدار فرمان پست 132 به 33 کیلو ولت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵) ۱۲:۴۰

با تلاش متخصصان و کارکنان واحد تعمیرات برق پالایشگاه نهم عملیات تنظیمات و تکمیل سیم‌کشی مدار فرمان پست 132 به 33 کیلو ولت با موفقیت پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، هدایت لیراوی، رئیس تعمیرات برق پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی با بیان تلاش شبانه‌روزی کارکنان و متخصصان واحد تعمیرات برق گفت: عملیات اصلاح تنظیم و تکمیل سیم‌کشی مدار فرمان پست 132 به 33 کیلو ولت و پیکربندی رله‌های مدار کنترل پست اصلی تغذیه پالایشگاه نهم با موفقیت به پایان رسید.

لیروای با بیان کوتاه‌ترین مدت زمان انجام این عملیات مهم گفت: عملیات تنظیمات و تکمیل سیم کشی مدار فرمان پست 132 به 33 کیلو ولت در بازه زمانی 24 ساعت و بدون توقف در تولید و فرآورش گاز بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه، طراحی و اجرا گردید.

وی با اشاره به مهمترین اهداف در انجام این عملیات مهم خاطرنشان کرد: هدف از انجام این مهم، بهینه‌سازی و تکمیل مدارات کنترل و حفاظت جهت جلوگیری از بروز هیچ‌گونه توقف در عملیات تولید محقق گردید.

این مقام مسئول عنوان داشت: با توجه به بروز اشکالات متعددی که در زمان‌ عملیات راه‌اندازی و تحویل‌دهی به وجود آمده بود، متخصصان و کارکنان پرتلاش واحد تعمیرات برق با برنامه‌ریزی دقیق و با انجام مطالعات مستمر توانستند موارد و اشکالات موجود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن مرتفع نمایند.

وی بر همین اساس ادامه داد: بررسی و شناسایی مواردی از قبیل شناخت نواقص و اصلاح کردن مدارات برقی و کلیدهای قدرت و اصلاح پیکربندی رله‌های حفاطتی از مهمترین موارد در انجام این عملیات می‌باشد.

لیراوی افزود: روزانه 1500 مگاوات مصرف برق پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی می‌باشد که این مهم به‌وسیله‌ى خط هوایی که از طریق نیروگاه بعثت به طول 70 کیلومتر می‌باشد به این پالایشگاه ارسال می‌شود.

رئیس تعمیرات برق پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی عنوان داشت: پالایشگاه نهم به عنوان اولین پالایشگاه گازی در مجتمع گازی پارس جنوبی می‌باشد که انجام عملیات بهره‌برداری، تعمیرات و نگهداری پست هوایی 132 به 33 کیلو ولت را بر عهده دارد.
مجتمع
(چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵) ۱۲:۴۰
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید