جزییات خبر

با گذشت 4 ماه از افتتاح پایگاه مقاومت امام جواد علیه‌السلام؛

عضویت بیش از دویست و پنجاه نفر از کارکنان در بسیج پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی

عضویت بیش از دویست و پنجاه نفر از کارکنان در بسیج پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۲۱

با گذشت 4 ماه از آغاز به کار پایگاه مقاومت امام جواد علیه السلام پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی، بیش از دویست و پنجاه نفر از کارکنان و متخصصان پرتلاش جبهه‌ی سازندگی به عضویت این نهاد مقدس درآمدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حمید حامدیان، مسئول پایگاه مقاومت بسیج امام جواد علیه السلام با اشاره به مشارکت گسترده متخصصان و کارکنان پرتلاش پالایشگاه نهم در فعالیت‌های فرهنگی و اقتصادی گفت: خوشبختانه کارکنان پالایشگاه نهم با همت و توان بالا توانسته‌اند نقش مهمی را در زمینه‌ى تولید پایدار گاز ایفا نمایند و در سربلندی اقتصاد کشور سهیم باشند.

حامدیان در ادامه عنوان داشت: با گذشت 4 ماه از آغاز فعالیت پایگاه مقاومت امام جواد علیه‌السلام پالایشگاه نهم تا کنون بیش از 250 نفر از کارکنان و متخصصان با تکمیل پرونده‌ پرسنلی و با انجام فعالیت‌های مختلف به عضویت بسیج مجتمع گاز پارس جنوبی نائل شده اند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: خوشبختانه تفکر و روحیه بسیجی به طور کامل در مجتمع گاز پارس جنوبی و به خصوص متخصصان و کارکنان پالایشگاه نهم حاکم می‌باشد و این مهم نمونه‌ی از نماد وحدت و همدلی در بین کارکنان می‌باشد.

وی گفت: کارکنان پالایشگاه نهم با بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل توانسته‌اند در جهت خدمت‌رسانی به کشور در جبهه‌ی اقتصادی گام‌های بلندی را در مسیر تولید پایدار گاز بردارند.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج امام جواد علیه السلام خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین اقدامات متخصصان و کارکنان در پالایشگاه نهم افتتاح نخستین نمایشگاه از توانمندی‌ها و دست‌آورهای پالایشگاه نهم می‌باشد که این مهم گامی بزرگ در مسیر خوداتکایی مجتمع گاز پارس جنوبی می‌‌باشد.

وی افزود: تلاش کارکنان جوان در پالایشگاه نهم یادآور رشادت‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس می‌باشد و اکنون کارکنان خستگی‌ناپذیر در مجتمع گاز پارس جنوبی توانسته‌اند در جبهه‌ی اقتصادی نام و یاد آن دوران را زنده نگه دارند.





مجتمع گاز پارس جنوبی
(سه شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۵) ۱۶:۲۱
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید