جزییات خبر

مدیر سایت دو مجتمع گاز پارس جنوبی:

رشد و تعالی یک سازمان وابسته به مشارکت همه ی کارکنان است

رشد و تعالی یک سازمان وابسته به مشارکت همه ی کارکنان است
(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶) ۰۷:۲۲

همسو با ارتقای نظام کار و سلامت اداری نشست هم اندیشی در پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، نشست هم اندیشی کارکنان و مسئوولین پالایشگاه نهم به ریاست سید محمد مهدی هاشمی مدیر سایت دو پارس جنوبی در سالن همایش های این پالایشگاه برگزار شد.

در این نشست، که با حضور روسای واحدها و کارکنان رسمی و پیمانکاری برگزار شد، سید محمد مهدی هاشمی مدیر سایت دو پارس جنوبی گفت: شکوفایی و تعالی یک سازمان وابسته به مشارکت همه کارکنان برای بهبود وضعیت موجود است.

سرپرست پالایشگاه نهم افزود: با هم افزایی که در این نشست ها صورت می گیرد می توان در جهت رفع مشکلات و رضایت کارکنان پالایشگاه حرکت کنیم و گامی مهم در راستای تولید پایدار گاز و شکوفایی اقتصاد کشور برداریم.

وی هدف از برگزاری این نشست را استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود کارکنان پالایشگاه عنوان کرد و اظهار داشت: به دلیل اینکه پالایشگاه در ابتدای شکل گیری است، استعدادهای آن شناخته شده نیست و با این اقدام مهم به دنبال شناسایی کارکنان جهت استفاده از توان و ظرفیت نیروهای داخلی در حوزه های مختلف هستیم.

سید محمد هاشمی در پایان تصریح کرد: پالایشگاه نهم در راستای رویکردهای جدید وزارت نفت به عنوان پالایشگاه پایلوت به دنبال بهره مندی از شیوه های نوین است.

 
4
سوم
1
15
1


(سه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶) ۰۷:۲۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید